رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۲۰۰ گروه جهادی قرارگاه پدافند زیستی بسیج برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا ویروس در استان ها و همدان، سپاه ماموریت پیدا کرد که با سایر ارگان ها به میدان بیاید، گفت: با توجه به دستورات رهبر انقلاب به ستاد کل نیروهای مسلح خواستیم رزمایش بزرگی در سطح شهر همدان و روستاها برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۲۰۰ گروه و با حضور بسیجیان شهرستان همدان با موفقیت انجام شد و کل شهر یکبار ضدعفونی شد.

,

بقایی عنوان کرد: این رزمایش با یاد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی توسط ۸ قرارگاه پدافند زیستی بسیج در حوزه مقاومت برگزار شد و تمام بسیجیان با آمادگی کامل پای کار آمدند.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر حضور ۳۰۰۰ بسیجی در این رزمایش گفت: سپاه ناحیه همدان تمام همت خود را برای سازماندهی ۳۰۰۰ بسیجی به کار گرفته تا در هر موضوعی بتوانند ورود پیدا کنند.

,

وی با اشاره به آسیب برخی مشاغل به علت بیماری کرونا، خاطر نشان کرد: خانواه هایی که دچار مشکلات معیشتی شده اند به آن ها بسته های غذایی ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی اهدا شده است.

,

بقایی با اشاره به برخی محتکران در اقلام مصرفی گفت: انبارهای احتکار و جاهایی که مقررات را رعایت نمی کردند، همچنین پاساژها و مغازه ها و رستوران ها و قلیان سراها و باشگاه های بدنسازی مورد بررسی قرار گرفتند و از طریق مراجع قضایی اقدام شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: برای آگاه سازی مردم از پخش بروشورها در سطح شهر و در روستاها با استفاده از بلندگوها راههای جلوگیری اطلاع رسانی می شود .

وی ادامه داد: از همه شهروندان درخواست داریم به کمپین در خانه بمانیم بپیوندند و از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و مکان های عمومی بپرهیزند.

بقایی با اشاره به قرارگاه پدافند زیستی سپاه که مسئولیت آن با فرماندار و جانشین قرارگاه فرمانده سپاه ناحیه است افزود: خوشبختانه پدافند زیستی سپاه توانمند به مجموعه و ویروس کرونا ورود پیدا کند و مصوبات خوبی تصویب و اجرا شد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
علی بقایی از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی با ۲۰۰ گروه جهادی با یاد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی خبر داد.