کشف بیش از ۲۱ هزار عدد مواد محترقه در میناب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات مبنی بر فروش مواد محترقه توسط بعضی از صنوف،با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخرسال با هدف ایجاد محیطی امن برای شهروندان و پیشگیری از هرگونه خطرات احتمالی موضوع برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه بصورت ویژه در دستور کارمأموران نظارت براماکن پلیس امنیت عمومی شهرستان میناب قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

وی افزود: در این راستا ۴۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت که از یک واحد خرازی تعداد ۲۱ هزار و ۲۳۲ عدد مواد محترقه غیرمجاز کشف و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

,

جعفری با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل ومتهمین به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره ، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس استان قرارگرفته است.

,

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در جامعه از شهروندان خواست :در خانه بمانند و از تجمع در معابر و کوچه ها و استفاده از مواد آتش زا و محترقه جدا خودداری کنند و چنانچه پلیس فردی را در این خصوص دستگیر کند با هماهنگی دستگاه قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در قرنطینه نگهداری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
جعفری از کشف۲۱ هزار و ۲۳۲ عدد مواد محترقه در شهرستان میناب خبر داد.