مراقب جنگ روانی دشمنان باشیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ با وجود اینکه ایران از بهترین و با تجربه‌ترین کادر پزشکی و پرستاری با انگیزه دینی، جهادی و انسانی برخوردار است  و هم اینک آنها توانسته‌اند در یک ماه گذشته با ایثار و فداکاری با این ویروس منحوس مقابله و در جهت مهار آن تلاش نمایند، ولی دشمنان نظام اسلامی و معاندان و بدخواهان داخلی بویژه ورشکستگان سیاسی، تمام سعی خود را به ایجاد نا امیدی و ترس و وحشت صرف می‌کنند و تلاش دارند به التهابات روانی دامن زده و امنیت روانی جامعه را با اخبار جعلی و شایعات به هم بریزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,

آفریقانمایی از ایران، مسموم سازی افکار عمومی، کوبیدن بر طبل نا امیدی و پمپاژ اخبار نادرست و شایعات یأس آور با این هدف انجام می شود که بتوانند مردم را از کارآمدی نظام دینی مأیوس و به تکرار خشن‌تر رویدادهای دی ماه 96 و آبان 98 دست بزنند.

,

اخیراً در روزنامه‌های زنجیره‌ای این همراهی با دشمنان به وضوح دیده می‌شود؛ بطوری که اوضاع اقتصادی را بسیار ناامیدکننده و هیچ روزنه‌ای برای بهبود امور هم باقی نمی‌گذارند تا جایی که موسویان آمریکانشین، راه حل را کنار آمدن با آمریکا بیان می کند و تیتر بزرگ صفحه اول شرق می شود.

,

این در حالی است که ملت شریف ایران، علیرغم آگاهی از مشکلات موجود اعتمادشان به نظام اسلامی و مدیریت ولایی کشور روزبروز بیشتر می شود و به خوبی فرق بین ایجاد رعب و وحشت و جنگ روانی با هشدارهای علمی و عقلایی و تأکید بر مراقبت‌های بهداشتی را درک می‌کنند.

,

البته گله‌مندی مردم از مسئولان بویژه رییس جمهور بحق می‌باشد، چراکه در شرایط حساس کنونی که باید با همه امکانات و برنامه ریزی های دقیق به مقابله با این ویروس منحوس رفت، ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط وزیری با دستان بسته اداره می‌شود که کمترین امکانات و اختیارات را دارد و خود آقای روحانی هم که در کاخ نشسته و با ویدئوکنفرانس برخی امور را پیگیری می‌نماید.

,

براستی اگر حضور رهبری در حمایت از وزیر و لازم الاجرا دانستن مصوبات ستاد ملی و به میدان آوردن همه امکانات نیروهای مسلح نبود، بطور قطع شرایط بسیار بدتر از امروز بود.

,

در پایان از ملت شریف و مؤمن درخواست می‌کنیم با امید و توکل بر خداوند متعال و مثبت‌اندیشی و مراقبت‌های بهداشتی و توسل به انبیاء و اولیاء الهی و دعا و نیایش، این بلیه و بحران را هم پشت سر بگذارند و از ترس، استرس و نگرانی‌های غیرمنطقی بپرهیزید.

,

ابوالفضل فخرالاسلام

,

انتهای پیام/

]
امروز شرایط به گونه‌ایست که ویروس کرونا بیش از 150 کشور دنیا را درگیر خودکرده، ولی تمام برنامه‌های ائتلاف امپریالیسم، صهیونیسم و سعودیسم بر روی ایران متمرکز شده است.