گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال آینده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از ابتدای سال ۸۴۴ کیلومتر عملیات شبکه گذاری و ۱۰ هزار انشعاب در نقاط شهری و روستایی استان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی از افزوده شدن ۱۹ هزار مشترک جدید گاز در سال جاری خبر داد و افزود: در بخش صنایع هم به ۱۸۰ واحد صنعتی گاز رسانی شده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه گازرسانی به شبکه‌های داخلی شهرهای نوسود، نودشه در سه فاز در دست اجرا است، گفت: همچنین گاز رسانی به شهر ریجاب و ازگله در مراحل پایانی قرار دارد.

,

این مسئول با بیان اینکه در گازرسانی به روستاها امسال رکورد دار شده‌ایم، عنوان کرد: گاز رسانی به ۵۴۵ روستای استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون به ۱۶۱ روستا گازرسانی شده و مابقی با اعتبار ۳۱۱ میلیارد تومان با لحاظ پروژه‌های نوسود، نودشه، ریجاب و ازگله در دست اجرا و پیمان سپاری است.

,

شهبازی گفت: با گاز رسانی به نقاط روستایی امسال ۶ هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی در سطح استان از نعمت گاز بهره مند شدند.

,

وی تصریح کرد: در استان کرمانشاه دو هزار و ۵۴۰ روستای دارای سکنه وجود دارد که دو هزار و ۲۳۳ روستا قابل گاز رسانی و یک هزار و ۷۱۴ روستا بالای ۲۰ خانوار است که از این تعداد یک هزار و ۴۲۹ روستای گازرسانی شده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: تا پایان سال ۹۹ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و شماری از روستاهای زیر ۲۰ خانوار گاز رسانی خواهند شد.

,

شهبازی گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در نقاط شهری ۹۹ درصد با گازرسانی به ۲۸ شهر و ۷۴ درصد با گاز رسانی به یک هزار و ۴۲۹ روستا است و مجموع ضریب نفوذ گاز در سطح استان ۹۲ درصد است.

,

وی عنوان کرد: با گاز رسانی به ۵۴۵ روستا و شهرهای نودشه، نودسود، ریجاب و ازگله ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاها به ۹۱ درصد و در کل استان به ۹۸ درصد می‌رسد.

,

این مسئول تصریح کرد: همچنین ۷۴ جایگاه سی ان جی در سطح استان کرمانشاه فعال است.

,

انتهای پیام/

]
سیروس شهبازی گفت: تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان تا پایان سال آینده گازرسانی می‌شود.