آیت الله جنتی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان به مناسبت حلول سال ۱۳۹۹ پیامی صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
متن کامل پیام به شرح زیر است:
,
 
,
بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
,
 
,
یا مُقلِّبَ القُلوبِ و الابَصارِ یا مُدبِّرَ اللَّیلِ و النَّهارِ
,
 
,
یا مُحوِّلَ الحَولِ و الاَحوالِ، حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال
,
 
,
حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت مقارن با ماه شریف و مبارک رجب المرجب را به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک می‌گویم. همچنین شهادت جانسوز باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (ع) را نیز به رهروان آن حضرت و شیعیان جهان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم بهار طبیعت با بهار جان‌ها همراه شود و سالی سرشار از معنویت، موفقیت و عزت پیش روی ایران اسلامی باشد.
,
 
,
سالی که گذشت؛ برگ دیگری از زندگی فردی و اجتماعی ما سپری شد و رویدادهای ناگوار و رخدادهای نیکوئی را برای ما به یادگار گذاشت.
,
 
,
در سال گذشته شاهد رخدادهای مانند حضور مقتدرانه ملت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور بی‌نظیر آحاد مردم در تشییع پیکر پاک سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان بودیم و از طرفی برخی حوادث تلخ از جمله ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای همراه ایشان توسط آمریکای جنایتکار، وقوع سیل و زلزله در برخی استان‌ها، اشتباه رخ داده در سقوط هواپیمای مسافربری و شیوع بیماری کرونا را شاهد بودیم که متأسفانه در این رخدادهای تلخ، تعدادی از هموطنان عزیزمان را از دست دادیم.
,
 
,
بر خود لازم می‌دانم از خداوند متعال برای درگذشتگان حوادث سال گذشته طلب غفران واسعه و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت نموده و از زحمات مخلصانه مجاهدان راه خدا، مدافعان حرم، گروه‌های جهادی در راه کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان و همچنین پزشکان و پرستارانی که برای بهبودی بیماران مبتلا به ویروس کرونا تلاش کردند و به درستی مدافعان سلامت مردم نام گرفته‌اند، تجلیل و از همه این عزیزان تشکر کنم.
,
 
,
امیدوارم در سال ۱۳۹۹ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «جهش تولید» نامگذاری شده است با لطف خداوند متعال، همت و تلاش همه مسئولین نظام، همکاری ملت غیور ایران اسلامی و با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی زمینه دستیابی به تمامی اهداف متعالی انقلاب اسلامی و استحکام درونی نظام فراهم شده و با مساعی مجدانه مسئولان در حل مشکلات معیشتی مردم و حمایت از تولید ملی شاهد اتفاقات خوب و سالی سرشار از شادی و آرامش باشیم.
,
 
,
احمد جنتی
,
 
,
رئیس مجلس خبرگان رهبری
,
 
,
و دبیر شورای نگهبان
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت.