جهش تولید یعنی عمل انقلابی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص شعار سال ۹۹ اظهار کرد‌: تا تولید کشور بالا نرود و به شیوه انقلابی تولید نشود و در مصرف تولید داخلی مصرف نکنیم، از بیگانه نمی توان بی نیاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
امام جمعه موقت اصفهان گفت: شر‌ط اول استقلال کشور این است که دست خود را در مقابل بیگانه دراز نکنیم؛ کشور با ما با استعدادهای طبیعی و انسانی که در حوزه های مختلفی دارد می توان با تولید زیاد علاوه بر رفع نیازهای داخل کشور، صادر کننده به کشور های دیگر باشیم.
,
 
,
وی افزود: از آن جایی که استقلال شعار اسلامی کشور ماست و برای استقلال نباید نیازمند به بیگانان نباشیم، باید با دست توانمند خود تاجایی که می توانیم نیازهای خود را تولید  کنیم.
,
 
,
حجت الاسلام رهبر با تأکید بر اینکه تولید ملی شامل همه حوزه های مختلفی و نیاز روزمره میتواند باشد، بیان کرد: جهش تولید به معنای این است که در تولید انقلابی عمل کنیم تا مشکلات اقتصادی و معیشتی رفع شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تولید ملی شامل همه حوزه های مختلفی و نیاز روزمره میتواند باشد، گفت: جهش تولید به معنای این است که در تولید انقلابی عمل کنیم تا مشکلات اقتصادی و معیشتی رفع شود.