استمرار فعالیت‌های بنادر تجاری هرمزگان در تعطیلات نوروز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ الله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد: با هدف تامین کالاهای اساسی، مایحتاج عمومی و به ویژه اقلام بهداشتی، تمامی بنادر تجاری استان هرمزگان به ویژه بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور در ایام تعطیلات نوروز، فعال خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی و زمان بندی صورت گرفته، تعداد 17 فروند کشتی شامل انواع کالاهای اساسی و متفرقه از دوم تا پانزدهم فروردین ماه سال 99 در بندر شهید رجایی پهلو دهی می‌شوند.

,

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: تلاشگران عرصه بنادر در دروازه صادرات و واردات ایران اسلامی به طور مستمر طی این ایام فعال خواهند بود تا تمامی نیازهای کشور به انواع کالاها تامین شود.

,

عفیفی پور تصریح کرد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری از این بیماری در مجموعه بنادر و به ویژه بندر شهید رجایی در نظر گرفته شده و در طول تعطیلات نوروز با رعایت همه اصول بهداشتی، بنادر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

,

گفتنی است با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا، در هیچکدام از بنادر مسافری استان هرمزگان خدمات گردشگری و تردد دریایی ارائه نمی گردد و توصیه میشود هموطنان عزیز، استفاده از ظرفیت های گردشگری دریایی  استان هرمزگان را به زمان دیگری موکول کنند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
عفیفی پور با اشاره به استمرار فعالیت های بنادر تجاری استان هرمزگان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: طبق برنامه‌ریزی و زمان بندی صورت گرفته، تعداد ۱۷ فروند کشتی شامل انواع کالاهای اساسی و متفرقه از دوم تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۹ در بندر شهید رجایی پهلو دهی می‌شوند.