افزایش مبتلایان کرونا در خراسان شمالی به ۱۳۹ نفر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد هاشمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک، با اشاره با آغاز تعطیلات نوروزی اظهار داشت: انجام دید و بازدید های مرسوم در آیین نوروز باعث گسترش شدید ویروس کرونا می شود، لذا قرنطیه خانگی موثرترین راه برای قطع کردن زنجیره انتقال این ویروس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 

,

وی ادامه داد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر دوم فروردین، 139 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد فوتی ها همان 14 نفر است.

,

 

,

این مقام مسئول در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها نیز توضیح داد: با تایید آزمایش دو نفر دیگر در بجنورد تعداد مبتلایان در این شهرستان به76 نفر افزایش یافت و در شهرستان مانه و سملقان نیز به علت اعزام یکی از مبتلایان به استان محل سکونت خود آمار مبتلایان در این شهرستان به 9 نفر کاهش یافت و در مابقی مناطق تغییری نداشتیم.️

,


 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  تاکید کرد: اگر مردم جان خود و عزیزانشان برایشان اهمیت دارد و می خواهند گردش این ویروس مرموز در جامعه قطع شود، باید در خانه بمانند و از منزل خود خارج نشوند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر دوم فروردین، 139 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد فوتی ها همان 14 نفر است.