کرونا بیش از ۵۰ برنامه نوروزی سپاه دیر را لغو کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروان پاسدار سید علی حسینی نیا صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا موجب لغو بیش از ۵۰ ویژه برنامه مختلف سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر در نوروز ۹۹ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: در نوروز امسال برنامه‌هایی نظیرسالم سازی سواحل و فعالیت‌های فرهنگی سنتی و بومی از سوی این نهاد در سطح شهرستان پیش‌بینی شده بود.

,

جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر تصریح کرد: برگزاری جشنواره غذا، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و نشست‌ها و همایش‌ها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده بود که لغو شد.

,

حسینی نیا گفت: کنترل ورودی های شهرستان دیر توسط سپاه و بسیج، نیروهای خود جوش مردمی، نیروی انتظامی جهت جلوگیری از ورود مسافران شهرهای مختلف به این شهرستان و کنترل درجه تب مسافران توسط نیروهای دانشکده علوم پزشکی و هلال احمر شهرستان دیر در حال اجرا می باشد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح بدون هیچ ملاحظه ای از افرادی که به شهرستان ورود می کنند و فاقد پلاک های بومی می باشند برگشت داده می شوند./ انتهای پیام

]
جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: شیوع بیماری کرونا موجب لغو بیش از ۵۰ ویژه برنامه مختلف سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر در نوروز ۹۹ شد.