فعالان فضای مجازی میناب در خط مقدم شکست کرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی زاهدی، مسئول مرکز فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: استمرار این حرکت جهادی تا ریشه کنی ویروس کرونا در میناب ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

زاهدی افزود: در این طرح بیش از 120نفر اعم از خبرنگار و فعال فضای مجازی، وبلاگ نویس و عکاس در سایر بخش ها و روستاهای این شهرستان مشارکت دارند.

,

وی اذعان داشت: فعالان فضای مجازی نه تنها کار ضدعفونی منازل بلکه کار مستندسازی، عکس، فیلم، تدوین، میکس و انتشار اخبار فعالیت های بسیجیان در سراسر شهرستان در خبرگزاری ها و شبکه های مجازی برعهده دارند.

,

مسئول مرکز فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه میناب خاطر نشان کرد: اطلاعیه، فیلم،صوت و عکس نوشته های بسیاری برای ترغیب مردم جهت ماندن در خانه توسط تیم تولید و محتوای بسیج تهیه و در شبکه های مجازی ارسال شده لذا از شهروندان خواهشمندیم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

,

زاهدی از شهروندان خواست تا آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان هرمزگان را اخبار سراسری و شبکه خلیج فارس دنبال کنند و به برخی شایعات و مطالب کذب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجه نکنند.

,

انتهای پیام/

]
شبکه آب آشامیدنی روستای حکمی میناب به دلیل فرسودگی هر ماه و حتی در هفته یک بار دچار آسیب و ترکیدگی شده و همین امر در هدر رفت آب تاثیر بسزایی دارد.