برگزاری برنامه های حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) به صورت مجازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقل از شیرازه، محسن نعمتی معاون اجرایی آستان احمد ابن موسی (ع)  امروز در نخستین جلسه قرارگاه بهداشت و سلامت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به اقدامات آستان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا گفت: به محض اینکه این ویروس در سطح جامعه منتشر شد، آستان مقدس هم حسب توصیه و تاکید تولیت آستان اقدامات لازم را انجام داد و تمام بخش های مختلف آستان تعطیل شد و در سه مرحله ضریح مطهر و سایر بخش ها ضدعفونی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

معاون اجرایی آستان مقدس احمد ابن موسی (ع) با اظهار اینکه محدود شدن ساعت زیارتی، کاهش ساعت کاری و اداری و تعطیل شدن نماز های جماعت از دیگر اقدامات بود گفت: در باب ورودی «باب الرضا (ع)» کار غربالگری، تب سنجی و ضدعفونی کردن شکل گرفت.

,

وی در مورد دلیل و نحوه تعطیلی حرم مطهر و برگزاری برنامه ها گفت: وزیر بهداشت از تولیت آستان مقدس خواستار تعطیلی حرم مطهر شد هر چند که تصمیم سختی بود اما حرم مطهر تعطیل شد و در راستای پیشگیری از این بحث اقدامات لازم را انجام دادیم که منجر به برگزاری برنامه های حرم مطهر به شکل مجازی شده است.

,

نعمتی تصریح کرد: تمام ظرفیت های موجود در حرم را پای کار بیاوریم و استفاده از ظرفیت های مختلف حرم مطهر برای ضدعفونی را در دستور کار قرار داده ایم و در حرم باید توانایی حل مشکلات مردم را  و کار پشتیبانی و کمک را به ستاد مرکزی استان داشته باشیم.

,

وی در مورد ظرفیت بخش درمان حرم گفت: دارالشفا آستان از بدو تاسیس در حال خدمت به زائران و مردم عزیز است و به عنوان یک پتانسیل در موضوع کرونا می تواند پای کار بیاید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نعمتی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت های موجود حرم در مقابله با کرونا را پای کار بیاوریم، گفت: برگزاری برنامه های حرم، به شکل مجازی برگزار شده است.