۲۵۰ هزار ماسک در مراکز درمانی توزیع شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما محسن ارزنلو معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صبح امروز در گفتگوی خود با خبرنگاران اردبیل اظهارداشت: تاکنون یک میلیون و یکصد عدد دستکش و دویست و پنجاه هزار عدد ماسک در بین مراکز درمانی استان اردبیل توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: با آغاز شیوع بیماری کرونا در سطح استان اردبیل و مشکلات وکمبودهای موجود جهت تهیه ملزومات پزشکی و حفاظتی، اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا وداروی دانشگاه، با تلاش های شبانه روزی و رایزنی با تامین کنندگان ملزومات پزشکی تعداد یک‌میلیون و یکصد هزار عدد دستکش معاینه، ۲۵۰ هزار عدد ماسک جراحی و N95 و ۴۰۰ عدد لباس محافظ را‌ تامین ودر بین ۱۷ مرکز درمان دانشگاهی و غیر دانشگاهی توزیع نموده است.

,

وی همچنین اظهار داشت: جهت تامین کسری اقلام بهداشتی مورد نیاز در مراکز درمانی استان به صورت ویژه مجوز موقت راه انداری ۳ باب کارخانه تولید انواع ماسک و لباس بیمارستانی‌ از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه صادر شده است و امید آن است با راه اندازی این مجموعه ها به زودی از لحاظ تامین ماسک و لباس بیمارستانی در سطح استان به خودکفایی برسیم.

,

ارزنلو بیان داشت: اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو همچنان با عزمی راسخ و خستگی ناپذیر، در تلاش جهت تامین ملزومات پزشکی و محافظتی مورد نیاز کادر درمان استان می باشد و در این خصوص از تلاش‌های آقای تورج صمدی کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه به جهت تامین حجم زیاد ماسک برای دانشگاه تشکر و قدردانی می کنم.

,

انتهای پیام/

]
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تاکنون یک‌ میلیون و یکصد هزار عدد دستکش معاینه و 250 هزار عدد ماسک جراحی و N95 از ابتدای اسفندماه سال 98 در بین مراکز درمانی دانشگاهی و غیر دانشگاهی توزیع شده است.