۲ واحد صنفی خدماتی متخلف در تربت حیدریه پلمب شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام بهره مند، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و تشدید بازرسی از واحدهای صنفی خدماتی تحت پوشش این دانشگاه، یک باب نانوایی و یک جایگاه عرضه سوخت CNG به دلیل عدم رعایت دستورات و نکات بهداشتی را رعایت نکرده بودند با هماهنگی قضایی و همکاری اداره اماکن عمومی شهرستان پلمب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی اظهار داشت: در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی باید موازین بهداشت فردی، بهداشت وسایل و ابزار کار و بهداشت ساختمان رعایت شود که بازرسی ها به منظور توجه و نظارت بیشتر بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و حساس انجام می شود.

, اماکن عمومی, اماکن عمومی,

این مقام مسئول بابیان اینکه بازرسان بهداشتی به صورت مستمر در کشیک‌های صبح و عصر نسبت به بازرسی از این اماکن اقدام می نمایند، ادامه داد: همشهریان عزیز از خرید موادغذایی از واحد‌های صنفی که مورد تایید مراکز و مقامات بهداشتی نیستند خودداری نمایند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اصناف بویژه صنوف حساس همچون رستوران ها، قنادی ها، فست فود‌ها ونانوایی ها، جایگاههای سوخت و.. مراتب را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: همشهریان با ورود به سامانه خوداظهاری www.salamat.gov.ir  بسورت دوره ای حداقل هر هفته یکبار وضعیت سلامت خود را از نظر ابتلا به بیماری کرونا ارزیابی کنند.

, www.salamat.gov.ir,

 

,

انتهای پیام/

]
الهام بهره منده از پلمپ دو واحد خدماتی متخلف در شهرستان تربت حیدریه به دلیل عدم رعایت توصیه های بهداشتی خبر داد.