کاهش ۶۰ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی به شهرستان بردسکن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مجتبی شاکری، فرماندار بردسکن در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: قطعا نام گذاری امسال نقشه راهبردی دولت خواهد بود و با تاکیدات استاندار خراسان رضوی قطعاً این نامگذاری تداوم بخش سال های گذشته می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه تمام تلاش را در خصوص گام دوم انقلاب و اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و جهش تولید در پیش خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: قطعا با همکاری مسئولان، مردم و همچنین معین های اقتصادی بردسکن و با تاکیدات رهبری و دولت این جلسات معطوف به تولید و اشتغال پایدار خواهد بود.

,

فرماندار بردسکن در ادامه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های خوبی که در شهرستان از آن برخوردار هستیم با همدلی و اتحاد و انسجام می توانیم گام‌های بسیار موثری را در این خصوص برداریم.

,

وی ادامه داد: از ابتدای امسال ۴۶ درصد کاهش مصرف سوخت را داشته‌ایم و طی بازدید از یک پمپ بنزین از ۱۵ هزار مصرف روزانه به شش هزار کاهش پیدا کرده است.

,

شاکری ضمن تقدیر و تشکر از عموم مردم و همشهریان که به پویش درخانه بمانیم پیوسته‌اند، عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در شهرستان ستاد مقابله با ویروس کرونا تشکیل شد.

,

وی با تقدیر از افرادی که همکاری بسیار خوبی با ستاد مبارزه با کرونا داشتند، اذعان کرد: پویش های مردمی به خوبی صحنه های ماندگاری را با همراهی جوانان به یادگار گذاشتند و این حرکت باید ادامه داشته باشد و تنها در خانه ماندن می تواند زنجیره انتقال این ویروس را قطع کند و اگر این موارد رعایت شود قطعاً به زودی این ویروس منحوس را شکست خواهیم داد.

,

فرماندار بردسکن با اشاره به اینکه در خانه ماندن شعار نیست و لذا یک واقعیت است گفت: با استقرار اکیپ های مختلف در شهرستان و ورودی شهر علائم سنجی و تب سنجی از مسافرین در راستای پروتکل ها و پدافند زیستی انجام می گردد.

,

انتهای پیام/

]
مجتبی شاکری با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا طبق آمار کاهش ۶۰ درصدی ترددها در جاده های مواصلاتی به بردسکن را داشته‌ایم، گفت: تنها در خانه ماندن می تواند زنجیره انتقال این ویروس را قطع کند و اگر این موارد رعایت شود قطعاً به زودی این ویروس منحوس را شکست خواهیم داد