ضدعفونی شهر‌ پارسیان با استفاده از خوردوهای جنگ نوین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بعد از گذشت چند هفته از شیوع بیماری کرونا در کشور و تبع آن در شهرستان پارسیان، همه مردم و مسئولین پارسیان در کنار یکدیگر اقدامات متعددی در راستای مقابله با بیماری کرونا انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بسیجیان و جوانان همیشه در صحنه در اقصی نقاط شهرستان با اقدامات مناسب مانع از گسترش شیوع بیماری کرونا در شهرستان شدند و در این میان منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با استفاده از خوردوهای جنگ نوین در دو مرحله شهر پارسیان را ضدعفونی کرد.

,

مراسم ضدعفونی شهر پارسیان با حضور، فرمانده منطقه چهارم ندسا، فرمانده سپاه پارسیان، فرماندار پارسیان و نیروهای داوطلب بسیجی برگزار شد.

,

سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، در حاشیه ضدعفونی کردن شهر پارسیان، اظهار کرد: رسالت سپاه به عنوان خادم مردم بر این است که هرجا نیاز بود به کمک مردم بشتابد و نگرانی را از دل این ملت شریف بزداید.

,

فرمانده منطقه چهارم ندسا، افزود: بیماری کرونا با تلاش مسئولین، همت یگانهای نظامی و مشارکت مردم از شهرستان ریشه کن می شود و از مردم می خواهیم در منازل خود بمانند.

,

وی، سپاه و بسیج را نهادی مردم‌نهاد عنوان کرد که همواره در شرایط سخت و بحرانی یار و مددکار مردم بوده و هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند، گفت: از لحظه‌ای که احساس شد منطقه چهارم ندسا، باید امکانات و تجهیزات خود را مهیای مبارزه با این ویروس منحوس کند، با تمام قوا وارد میدان عمل شدیم تا هر چه سریع‌تر بتوانیم این ویروس خطرناک را مهار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
منطقه چهارم نیروی دریایی با استفاده از خوردوهای جنگ نوین شهر پارسیان را ضدعفونی کرد.