دستگیری 349 متهم طی 48 ساعت گذشته در بندرعباس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمداسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار کرد: ناجا در سال جدید که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال "جهش تولید" مزین شده، با شعار" سامت خانواده-امنیت جامعه" کارخود را آغاز و با از خودگذشتگی و ایثار نسبت به برقراری امنیت در سطح جامعه تلاش مضاعف می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طی 48 ساعت گذشته مأموران انتظامی شهرستان 349 نفر شامل سارق، مظنون به سارق، قاتل، مجرمان جرائم خشن، خرده فروش مواد مخدر و ... را دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

, ,

این مسئول انتظامی تصریح کرد: طی 48ساعت گذشته در پی اعلام یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل بلافاصله مأموران در محل حاضر و قاتل را که فردی 33 ساله و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع شیشه بود در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

,

مشایخ اظهار کرد: در اجرای این طرح ضربتی مأموران انتظامی شهرستان موفق شدند یک باند پنج نفره سارقان به عنف سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند که متهمان تا کنون به 10 فقره سرقت معترف و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

,

, ,

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: در ادامه اجرای این طرح ، یک باند پنج نفره سارقان مغازه که اقدام به سرقت از یک باب مغازه موبایل فروشی به ارزش پنج میلیارد ریال کرده بودند با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی مأموران دستگیر شدند.

,

وی با اشاره به عملیات موفق دیگری توسط مأموران در 48 ساعت گذشته ، ادامه داد: تعداد 29 نفر سارق داخل خودرو، کابل برق و مشاعات ساختمان که اکثر آنان به تازگی از زندان آزاد شده بودند دستگیر و در تحقیقات اولیه تاکنون به 35 فقره سرقت در سطح شهرستان بندرعباس معترف شدند.

,

مشایخ با تأکید بر استمرا اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد مقابله با هنجارشکنان، به شهروندان توصیه کرد: پویش در خانه بمانیم را جدی بگیرند و با این اقدام سلامت خود و خانواده را تضمین کنید.

,

انتهای پیام/

]
مشایخ از دستگیری 349 متهم طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: میانگین سنی افراد دستگیر شده 20 تا 35 سال است.