دستگیری ۳۶ شایعه ساز کرونایی در دشتستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد آراوند صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: ۳۶ نفر از انتشار دهندگان شایعات در خصوص ویروس کرونا در فضای مجازی در دشتستان شناسایی و دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: نیروی انتظامی دشتستان با تمام توان و جدیت در تامین نظم و افزایش احساس امنیت روانی در سطح شهرستان تلاش و خدمت رسانی می‌کند.

,

آراوند افزود: نیروی انتظامی شهرستان از همان ساعات اولیه اعلام کنترل ورود خودروهای غیر بومی و افراد مشکوک به ویروس کرونا در ۶ ورودی و خروجی شهرستان مستقر و خدمت رسانی کرده و در کنار وظیفه ذاتی خود در برقراری نظم و امنیت همراه با سایر نیروهای خدمات رسان، اقدامات پیشگیرانه در خصوص ویروس کرونا انجام داده است.

,

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به تردد پلاک های غیر بومی در سطح شهرستان تصریح کرد: تعداد زیادی از پلاک های غیر بومی، که شخصا برسی کردم دشتستانی می باشند، و پلاک شهرهای دیگر را دارند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسنل انتظامی و راهور دائم در سطح شهر در حال گشت زنی هستند و جلوی ماشین های غیر بومی را می گیرند و اگر مسافر باشند، آنها را راهی شهرشان خود می کنند./ انتهای پیام

]
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۳۶ شایعه ساز فضای مجازی در شهرستان خبر داد.