تولید روزانه ۱۰ هزار لیتر آب ژاول طی دو روز آینده توسط شهرداری زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اولویت های کاری شهرداری زنجان، اظهار کرد: اکنون اولویت دارترین کار شهرداری و شورای شهر ضد عفونی کردن شهر زنجان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر به کمک گروه های جهادی و نیروهای بسیج و سایر دستگاه ها در حال ضد عفونی کردن شهر است، ابرز کرد: روزانه بیش از 150 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده برای ضد عفونی کردن شهر استفاده می کنیم.

,

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه ضد عفونی شهر یکی از وظایف شهر داری است، تصریح کرد: به کمک شرکت آب و فاضلاب روستایی و شرکت آب و فاضلاب شهری در حال تولید آب ژاول هستیم.

,

وی با بیان اینکه هر روز 4 هزار لیتر آب ژاول تولید می کینم، عنوان کرد: طی روز های آینده تولید آب ژاول را به 10 هزار و در آینده به 15 هراز لیتر می رسانیم.

,

راشاد با اشاره به خرید و ذخیر پرکلرید برای ضد عفونی شهر، افزود: اگر به پرکلرید نیاز باشد از این ماده برای ضد عفونی کردن شهر استفاده می کنیم.

,

وی با بیان اینکه پروژه هایی که پیمانکار دارند در حال اجرا و تکمیل توسط پیمانکاران است، ابراز کرد: پروژه هایی که پیمانکار ندارد امور مالی شهرداری و کمیسیون معاملات پیگیر انتخاب پیمانکار برای این پروژه ها هستند.

,

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه با پیگیری هایی که انجام شد قرار است شهردار زنجان و فرمانده ارتش زنجان باهم در خصوص پروژه پادگان صحبت کنند، ادامه داد: بر اساس تفاهمی که بین فرمانده ارتش و شهردار زنجان انجام می شود بازگشایی اتوبان محور پادگان عملیاتی می شود.

,

وی با اشاره به پیشرفت پروژه های سبزه میدان  و پارک بانوان غرب زنجان، عنوان کرد: پروژه سبزه میدان در زمانی که به مردم قول داده شده بود افتتاح می شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به همکاری شهرداری زنجان با برخی از نهاد ها برای تولید آب ژاول، گفت: طی دو روز آینده شهرداری زنجان روزانه 10 هزار لیر آب ژاول تولید می کند.