پلمپ ۸ واحد متخلف در اسفراین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حبیب صالح آبادی، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت اسفراین در گفتگو با عصراترک اظهار داشت: واحدهای صنفی غیر ضرور شهرستان طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا باید تا ۱۵ فروردین تعطیل باشد و در این راستا چند اکیپ با جدیت و با گشت‌های مستمر اصناف را کنترل می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حبیب صالح آبادی، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت اسفراین در گفتگو با , عصراترک,  , اظهار داشت: واحدهای صنفی غیر ضرور شهرستان طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا باید تا ۱۵ فروردین تعطیل باشد و در این راستا چند اکیپ با جدیت و با گشت‌های مستمر اصناف را کنترل می‌کنند.,


وی افزود: مغازه‌های غیر ضروری که باید بسته باشند اکثرا رعایت می‌کنند که در این رابطه به افرادی که رعایت نکرده‌اند ۸ مورد با دستور مقام قضائی تا یک ماه مغازه آن‌ها پلمپ شد.

,
,


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسفراین گفت: مغازه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات غذایی به مردم می‌کنند، می‌توانند با رعایت مسائل بهداشتی و بدون تجمع باز باشند و مردم نیز در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی و یا در صورت گران‌فروشی  موارد را با شماره تماس ۱۲۴ در میان بگذارند.

,
,


وی خاطر نشان کرد: از فردا سخت گیری نسبت به مغازه های متخلف بیشتر می شود و هر مغازه ی غیر ضروری که طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا باز باشند با دستور دادستان شهر ستان پلمپ خواهد شد.

,
,


انتهای پیام/ اسماعیل زاده

,
]
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسفراین با بیان اینکه واحدهای صنفی غیر ضرور شهرستان طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا باید تا ۱۵ فروردین تعطیل باشد، گفت: 8 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل پلمپ شدند.