سپاه؛ بازویی توانمند برای پیشبرد اهداف نظام
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سید سعید شاهرخی، استاندارهمدان به اتفاق معاونین خود به مناسبت فرا رسیدن روز میلام امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، در سپاه انصارالحسین (ع) حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در ابتدای این دیدار صمیمانه مسئول ارشد اجرایی استان همدان حضور ارزشمند و تأثیرگذار سپاه را مصداق عینی تحقق کلام امام راحل(ره) خواند که فرمودند “اگر سپاه نبود ،کشور هم نبود”

,

وی ضمن اشاره به نقش برجسته سپاه در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی،حسن انتخاب این روز و تعلق آن به سبزپوشان سپاه را تبریک گفت و تاکید کرد: در استان همدان نیز سپاه یکی از بازوان توانمند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی است.

,

استاندار همدان ادامه داد: معنویت و اخلاص پاسداران در کنار حضور تأثیرگذار، باعث اقدامات جدی و اثربخش بوده که وظیفه خود می دانیم از همکاری و تلاش مجموعه سپاه و بسیج استان با تمام وجود سپاسگذاری کنیم.

,

, ,

در ادامه این دیدار، سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، ضمن تشکر از نگاه مثبت استاندار، همه کسانی را که صادقانه برای انجام وظیفه در نظام جمهوری اسلامی تلاش می کنند، پاسدار دانست و گفت: ما وظیفه می دانیم در کنار و همراه همه این عزیزان باشیم.

,

, ,

وی همچنین شجره طیبه بسیج را یک ذخیره الهی برای نظام و انقلاب دانست و افزود: بسیج در همه عرصه های مورد نیاز در کنار مردم و برای انقلاب با حضوری و اثری شبیه معجزه، نقش آفرینی کرده است و به لطف خدا هم اکنون نیز در عرصه مقابله با ویروس کرونا با حضور حماسی جهادگران بسیجی در تمامی زمینه های مورد نیاز در استان همدان وضعیت خوبی داریم.

,

, ,

سردار مجیدی فعالیت های قرارگاه زیستی استان را از نقاط برجسته در مهار کرونا برشمرد و عنوان کرد: پاسداران سپاه انصارالحسین(ع) در اجرای موفقیت آمیز رزمایش دفاع بیولوژیک در روز پنجشنبه در اسدآباد و نهاوند نقش موثری داشتند و در هفته جاری (دوشنبه یا سه‌شنبه) با توجه به وضعیت و شرایط جوی این رزمایش در شهر همدان نیز برگزار خواهد شد.

,

در این دیدار معاونین سیاسی امنیتی، اقتصادی، عمرانی استانداری، جانشین و مسئولین بسیج اقشار و فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
سید سعید شاهرخی با اشاره به نقش برجسته سپاه در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی،حسن انتخاب روز میلاد امام حسین ع و تعلق آن به سبزپوشان سپاه را تبریک گفت و تاکید کرد: در استان همدان نیز سپاه یکی از بازوان توانمند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی است.