تشکیل 22 پرونده تعزیراتی در حوزه تخلفات بهداشتی در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 22 پرونده تعزیراتی حوزه بهداشت در استان زنجان تشکیل شده است اظهار کرد: از این تعداد 13 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و بقیه پرونده‌ها نیز در دست بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: کالاهای کشف شده نیز شامل ماسک٬ ژل و محلول ضدعفونی کننده و دستکش‌های عددی و بسته‌ای بود که احکتار شده بودند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر اینکه 5 واحد تولیدی کننده مواد ضدعفونی کننده که به صورت غیرقانونی فعالیت داشتند پلمپ شد افزود: این واحدها با دستور مستقیم قضایی پلمب شده است.

,

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و 198 میلیون و 809 هزار ریال بود عنوان کرد: براساس دستورالعمل‌های صادر شده همه کالاهای بهداشتی کشف شده به دانشگاه علوم پزشکی زنجان تحویل داده شد تا در مراکز درمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

,

ممیزی با بیان اینکه به صورت مستمر داروخانه‌های سطح شهر زنجان رصد می‌شود افزود: مواد ضدعفونی به حد کافی در داروخانه‌های سطح شهر زنجان وجود دارد.

,

وی از فعالیت دو اکیپ بازرسی در زنجان خبرداد و افزود: فعالیت داروخانه‌ها توسط این بازرسان رصد می‌شود و از تخلفات احتمال جلوگیری می‌شود.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه چندین مورد از تخلفات داروخانه‌ها مشاهده شده که نسبت به تشکیل پرونده تعزیرات انجام شده است بیان کرد: تا بهبود وضعیت و رفع بیماری کرونا فعالیت گشت‌های نظارتی ادامه خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر تخلفات در حوزه بهداشتی کاهش یافته است افزود: چندین مورد تخلفات اینترنتی و توزیع مواد ضدعفونی از طریق فضای مجازی نیز توسط پلیس فتا کشف شد که پرونده آنها نیز در حال رسیدگی است.

,

ممیزی با بیان اینکه تشکیل پرونده‌های احتکار کالاهای دارویی و بهداشتی نیز خودشبختانه به صفر رسیده است بیان کرد: تخلفات در حوزه بهداشتی بسیار کاهش یافته است.

,

وی با اشاره به اینکه فعالیت سایت‌های مجاز ارائه کننده کالاهای اساسی نیز رصد می‌شود افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف به صورت جد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه چهار مورد پرونده تخلفات اینترنتی در حوزه توزیع مواد ضدعفونی کننده در زنجان تشکیل شده است بیان کرد: این پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و رای آنها نیز صادر شد.

,

وی ابراز کرد: پرونده‌هایی که در حوزه احتکار و تخلفات بهداشتی تشکیل می‌شود به صورت خارج از نوبت و ویژه رسیدگی می‌شود.

,

ممیزی در پایان خاطر نشان کرد: شعبات تعزیرات حکومتی در روزهای تعطیل و غیرتعطیل فعال بوده و مردم می‌توانند شکایت‌های خود را از طریق سامانه 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صمت و اتاق اصناف اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه تخلفات احتکار کالاهای مواد بهداشتی و ضدعفونی در زنجان بسیار کاهش یافته و تقریبا به صفر رسیده است گفت: در این حوزه تا به امروز 22 پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.