خدمت‌رسانی 140 گروه جهادی جویبار در مبارزه با ویروس کرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد بابایی شنبه شب در بازدید از کارگاه‌های جهادی تولید اقلام بهداشتی شهرستان جویبار اظهار کرد: بیمارستان مرحوم عزیزی جویبار تمام بخش‌های خود را به بیماران کرونایی اختصاص داده و در کنار آن هتل سامان را به‌عنوان نقاهتگاه این بیماران با کمک آماد سپاه کربلا تجهیز کردیم.
 
وی بابیان اینکه پنج کارگاه تولید ماسک در سطح شهرستان تشکیل‌شده است گفت: 38 خیاط به‌صورت کارگاهی و 180 خیاط خانگی در تولید این ماسک‌ها با این کارگاه‌ها همکاری دارند که ماسک‌های تولیدشده در درمانگاه امام رضا(ع) سپاه جویبار استرلیزه و بین مردم توزیع می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از تولید بیش از 180 هزار عدد ماسک توسط کارگاه‌های جهادی در شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد ماسک به همراه بسته‌های بهداشتی و بروشورهای آگاهی و ارتقا دانش سلامت در بین مردم توزیع شد.
 
بابایی همچنین به ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی اشاره و عنوان کرد: از زمان شیوع این ویروس ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی توسط گروه‌های جهادی و مردمی، شوراها و دهیاری‌های روستا به میزان 150 هزار و 200 لیتر انجام شد.
 
وی بیان کرد: تعداد 737 سبد کالا تهیه که صد سبد آن توسط سپاه کربلا به ناحیه جویبار داده شد که بین اقشار آسیب‌دیده و جامعه هدف توزیع شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار بابیان اینکه 3 هزار 640 سبد بهداشتی شامل ماسک، مایع ضدعفونی‌کننده دست و سطوح هم بین خانواده‌های جویبار توزیع شد گفت: 140 گروه جهادی به استعداد 600 نفر در شهرستان جویبار سازمان‌دهی شدند که تعدادی از این بسیجیان در نانوایی‌های سطح شهر به خبازان در توزیع نان و همچنین برخی از آن‌ها در بیمارستان در بخش حراست و خدماتی به کادر درمانی، طرح غربالگری و محدودیت‌های تردد به نیروی انتظامی کمک‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مهرداد بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: بیش از 180 هزار عدد ماسک توسط کارگاه‌های جهادی در شهرستان جویبار تولید که این تعداد ماسک به همراه 3 هزار و 640 بسته‌ بهداشتی در بین مردم توزیع شد.