کرونا با خانه نشین کردن مردم، مسافرهای البرز را 80 درصد کاهش داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، گودرز محمودی ظهر امروز همزمان با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره شیوع کرونا در جمع خبرنگاران گفت: عزم عمومی مردم برای ریشه کنی کووید 19 شایسته تقدیراست و ماندن آنها در منزل بدون شک استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را به حداقل می رساند و نقش مهمی در کاهش سفرها دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 شرکت مسافربری دارای مجوز در پایانه شهید کلانتری البرز فعالیت دارند، افزود: در نوروز 98 اتوبوس های این پایانه قریب به 120 هزار مسافر را از کرج به دیگر مناطق کشور جابجا کردند اما امسال کاهش چشمگیری در جابجایی مسافر داشتیم.
,
 
,
محمودی به اجرای طرح نوروزی اکیپ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای نظارت مستمر روی فعالیت شرکت ها و چگونگی ارائه خدمات به مسافران، اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت های ایجاد شده، خوشبختانه آمار مسافران نسبت به سال قبل با کاهش 80 درصدی همراه بوده است.
,
 
,
مدیر کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان البرز در خاتمه شرکت های مسافربری را ملزم به رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی در اتوبوس ها کرد و خاطر نشان داشت:  141 سامانه تماس مردمی و اعلام شکایت ها به راهداری است و همه می توانند تخلف یا شکایت از نحوه فعالیت شرکت های اتوبوس را با ما در میان بگذارند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: با توجه به انصراف مردم از سفر خوشبختانه آمار مسافران نسبت به سال گذشته 80 درصد کاهش یافته است.