امنیت استان کردستان در شرایط خوبی قرار دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی در این بازدید اظهار کرد: وضعیت امنیتی استان کردستان در شرایط خوبی قرار دارد، با توجه به شرایط سخت اقلیمی، پایگاه های سپاه در فصول مختلف برای برقراری امنیت به صورت شبانه‌روزی، نیروه امستقر و پا در رکابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی،,

فرمانده سپاه بیت المقدس تأکید کرد: نیروها از توان آموزشی عالی و توان دفاعی و انگیزه‌های کافی برخوردار هستند و تجهیزات کافی در اختیار و بر منطقه اشرافیت کامل دارند و از نظر عملیاتی در شرایط بسیار خوبی هستند. وی افزود: «الحمدالله ، کردستان به ویژه شهرستان مرزی بانه از امنیت بالایی برخوردار است».

,

سردارحسینی درادامه اضافه کرد: ازلحاظ امنیت مشکلی را مشاهده و احساس نمی‌کنم و این امنیت، به برکت مجاهدت نیروهای پای کار که در کردستان انجام ماموریت می کنند، ایجاد شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: هدف از این دیدار، بازدید از پایگاه های عملیاتی و امنیتی سپاه شهرستان بانه و تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز و روز پاسدار و همچنین ارزیابی توان رزم نیروها بود که الحمدالله در وضعیت بسیار خوب و عالی قرار دارند و ازکلیه ، زحمات این نیروها تقدیر و تشکر دارم.

,

انتهای پیام/

]
عصر امروز فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بازدید از پایگاه های تاکتیکی و عملیاتی شهرستان بانه وضعیت امنیت استان را خوب ارزیابی کرد.