فعالیت بیش از ۴۳۰۰ جهادگر بسیجی برای مقابله با کرونا در کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کامران هزارخانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز از فعالیت بسیجیان در صف مقدم خدمت‌رسانی خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و تبع آن در استان کرمانشاه ۱۰۷ گروه جهادی بسیج سازندگی جهت مقابله و پیشگیری از انتشار این ویروس فعالیت خود را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

سرپرست بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: در قالب این گروه‌های جهادی ۴ هزار و ۳۵۰ نفر جهادگر بسیجی مشغول خدمات رسانی به آحاد مردم هستند.

,

وی ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی را یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی دانست و گفت: همچنین گروه‌های جهادی نسبت به ضدعفونی کردن مساجد، مدارس، ترمینال‌ها، بیمارستاتها، بانک‌ها و دستگاه‌های عابر بانک و توزیع پوستر آموزشی اقدام کرده‌اند.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این شرایط بحرانی معیشت برخی از آحاد جامعه به مخاطره افتاده است در سطح استان کرمانشاه تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ بسته حمایتی غذایی و بهداشتی توزیع شده است.

,

توزیع ۵ هزار بسته حمایت غذایی در کرمانشاه / ‏‬ فعالیت ۱۱ کارگاه تولید اقلام بهداشتی

, توزیع ۵ هزار بسته حمایت غذایی در کرمانشاه / ‏‬ فعالیت ۱۱ کارگاه تولید اقلام بهداشتی,

سرهنگ هزارخانی ادامه داد: همچنین توزیع ۵ هزار بسته دیگر را در دست اقدام داریم که طی هفته جاری این بسته‌ها توزیع خواهند شد.

,

وی تصریح کرد: همچنین بیش از ۱۶ هزار نفر از بسیجیان استان در بحث غربالگری در کنار دانشگاه علوم پزشکی مشغول فعالیت هستند.

,

سرپرست بسیج سازندگی استان کرمانشاه در ادامه از تولید اقلام بهداشتی توسط بسیجیان خبر داد و گفت: ۱۱ کارگاه تولید اقلام بهداشتی نیز در سطح شهر کرمانشاه و شهرستانهای اطراف به تولید و توزیع تجهیزاتی از قبیل ماسک و دستکش مشغول هستند.

,

این مسئول از بکارگیری گروه‌های جهادی تخصصی - درمانی جهت انجام خدمات بهداشتی خبر داد و گفت: این گروه‌ها طبق دستورالعمل کار گروه بهداشت و درمان استان به عنوان همکار و کمک کار دانشگاه علوم پزشکی و تحت نظر آنها ارائه خدمت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست بسیج سازندگی استان کرمانشاه از فعالیت بیش از ۴۳۰۰ جهادگر بسیجی در مقابله با کرونا خبر داد.