اگر یزدی‌ها رعایت کنند 20 فروردین شاهد فاز نزولی کرونا خواهیم بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود نوری شادکام در مورد آخرین وضعیت مسمومیت بر اثر مصرف الکل در استان در گفتگو با خبرنگار یزد رسا؛ گفت: تا کنون 40 نفر در استان یزد بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شده اند که متاسفانه از این تعداد 6 نفر فوت شده و سه نفر حال وخیم و سه نفر نیز نابینا شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های یزد افزود: در حال حاضر 342 نفر در بستری شده اند که از این تعداد 247 نفر در بخش و 95 نفر در ICU بستری هستند.

,


وی با بیان اینکه بیشترین تعداد بیماران در بیمارستان شهید صدوقی یزد، میبد و اردکان بستری هستند خاطرنشان کرد:‌ 115 بیمار در بیمارستان شهید صدوقی یزد، 66 بیمار در بیمارستان میبد و 43 بیمار در بیمارستان اردکان به علت مبتلا به کرونا بستری هستند.

,
,


نوری شادکام با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی به حد ثبات رسیده است تصریح کرد:‌ ورودی و خروجی های بیمارستان های استان به یک آمار ثابت رسیده که اگر ان‌شاءالله مردم و اصناف همکاری مطلوبی داشته باشند، امیدواریم که از تاریخ 15 تا 20 فروردین ماه شاهد فاز نزولی مبتلا به بیماری کرونا در استان باشیم.

,
,


انتهای پیام/
 

,
,
]
نوری شادکام با اشاره به وضعیت کرونا در یزد گفت:‌ اگر یزدی‌ها رعایت کنند 20 فروردین شاهد فاز نزولی کرونا در استان خواهیم بود.