اقدام ارزنده شاعر مشهور کشوری در دوخت ماسک برای بیماران کرونایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حاج ولی‌الله کلامی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در این دوران برای رزمندگان زنجانی لباس می‌دوخت و امروز هم با شیوع بیماری کرونا در جبهه سلامت در خانه خود به ماسک دوزی مشغول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
او که با شعرهای خود بیشتر معروف است و کلام او مورد محبت مقام معظم رهبری قرار گرفته است، امروز در صحنه مقابله با بیماری کرونا در خدمت مردم بوده و همچون جهاد در دوران دفاع مقدس به عنوان جهادگری در عرصه سلامت حضور جدی دارد.
,
 
,
ولی‌الله کلامی امروزدر گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان اسلام لباس می‌دوختم امروز هم وظیفه دارم در شرایط امروز جامعه به مردم کمک کنم.
,
 
,
وی با بیان اینکه در ایام عملیات کربلای 4 برای غواصان کلاه و استتار شانه می‌دوختم، خاطرنشان کرد: در آنزمان برای دو گردان این عملیات لباس دوختم.
,
 
,
این شاعر زنجانی خاطرنشان کرد: اگر دیروز در جنگ وظیفه داشتیم به رزمندگان خدمات رسانی کنیم امروز هم در این صحنه باید به هموطنان کمک رسانی کنیم.
,
 
,
کلامی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان، گفت: در ایران اسلامی هم این بیماری شیوع یافته است و باید همگان برای ریشه‌کنی آن تلاش کنیم و هر کس بر اساس وظیفه‌ای که در این زمینه دارد باید خدمت ارائه کند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در فنی‌و‌حرفه‌ای زنجان برادران هلال احمر مشغول به فعالیت در کارگاه ماسک دوزی هستند که منهم بر سرکشی به آنجا رفتم.
,
 
,
این شاعر زنجانی با بیان اینکه چون حرفه من خیاطی است در منزل به همراه اعضای خانواده اقدام به دوختن ماسک می‌کنیم، افزود: کش دوزی 6 هزار ماسک را در خانه انجام می‌دهیم.
,
 
,
وی گفت: مکتب الزهرای زنجان با همکاری هلال احمر در کارگاه ماسک دوزی به همت انجمن خیریه ریحانه النبی اقدام به تولید ماسک می‌کنند که روزانه چندین هزار ماسک تولید می‌شود.
,
 
,
کلامی زنجانی یادآور شد: امروز اکثر افراد در خانه‌های خود با اقدام جهادی ماسک را آماده کرده و برای توزیع در اختیار نهادهای مختلف قرار می‌دهند.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز جهادگران در زمینه ضد عفونی کردن معابر خدمات ارزشمندی را انجام می‌دهند، یادآور شد: هر کس در هر لباس و کسوتی به کمک ریشه کنی این بیماری آمده است که قابل تقدیر است.
,
 
,
این شاعر اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، گفت: امروز جهادگران سلامت در خط مقدم قرار داشته و جهادگران دیگری نیز نسبت به ضد عفونی کردن معابر، دوخت ماسک و دوخت لباس برای کادر درمانی فعالیت می‌کنند.
,
 
,
وی با تقدیر از همراهی و همدلی مردم به ویژه جهادگران عرصه سلامت برای مقابله با بیماری کرونا، گفت: در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان، همدلی وجود ندارد، مردم ایران پای کار آمده و با این بیماری مقابله می‌کنند.
,
 
,
این شاعر زنجانی بیان داشت: مردم همانگونه که در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود نائل شوند امروز هم در صحنه سلامت پای کار هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حاج ولی‌الله کلامی از جهادگران دوران دفاع مقدس است که امروز هم برای مقابله با بیماری کرونا به ماسک دوزی اقدام می‌کند.