کمک ۲۰۰ میلیون ریالی خیرین سلامت ملایر برای مقابله با کرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس آذرهمایون، رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به مهمترین اقدامات این مجمع در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا اظهار کرد: خیرین سلامت ملایر در راستای مقابله با ویروس کووید ۱۹ اقدام به تهیه مواد ضدعفونی کننده و توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی ارزش مواد ضدعفونی را یکصد میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تهیه و توزیع هزار عدد دستکش لاتکس و هزار عدد ماسک در بین کادر درمان مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر اقدامات این مجمع است.

,

آذرهمایون توجه به بیماران سرطانی و سخت را یکی دیگر از اقدامات مجمع خیرین سلامت ملایر دانست و گفت: در همین راستا ۲۵۰ عدد ماسک تهیه و در بین این بیماران توزیع شد.

,

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر به تهیه ۳۴ عدد پمپ سم پاشی دو لیتری در راستای ضدعفونی کردن معابر اشاره کرد ادامه داد: ۲ عدد پمپ سم پاشی پنج لیتری و ۲ عدد پمپ سم پاشی هشت لیتری نیز با کمک خیرین ملایری تهیه شد که در مجموع با مبلغ  ۳۸ میلیون ریال خریداری شدند.

, رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر ,

وی با بیان اینکه میلیون ریال دستکش لاتکس نیز به همت خیرین سلامت ملایر خریداری در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان توزیع شد خاطر نشان کرد: مجمع خیرین سلامت همواره در راستای کمک به بیماران نیازمند پیش قدم بوده و امروز نیز در راستای مقابله با کرونا در مجموع ۲۰۰ میلیون ریال جمع آوری شده است.

, میلیون ریال دستکش لاتکس نیز به همت خیرین سلامت ملایر خریداری در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان توزیع شد خاطر نشان کرد:,

انتهای پیام/

]
عباس آذرهمایون گفت: مجمع خیرین سلامت همواره در راستای کمک به بیماران نیازمند پیش قدم بوده و امروز نیز در مجموع در راستای مقابله با کرونا ۲۰۰ میلیون ریال جمع آوری شده است.