آماده سازی ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در نهاوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا سوری، مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند در خصوص فعالیت برای پیشگیری ازویروس کرونا در شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: هر شب به طور مستمر همه معابر روستای دهفول از زمان انتشار ویروس کرونا گندزدایی و ضدعفونی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه نقاهتگاه ۱۰۰ تخته توسط نیروهای کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند برای بیماران کرونایی آماده شده است، افزود: آماده سازی مواد اولیه و پخش ماسک در این شهرستان در حال انجام است و روزانه دو هزار ماسک توسط خواهران و براداران این کمیته برای استفاده و پیشگیری از ویروس کرونا به دست مردم می رسد.

,

مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند ادامه داد: در چند روز آینده نیز قرار است تولید دستکش یکبار مصرف توسط نیروهای خانه و شهرداری شهرستان نهاوند انجام شود.

, مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند ادامه داد:,  در چند روز آینده نیز قرار است تولید دستکش یکبار مصرف توسط نیروهای خانه و شهرداری شهرستان نهاوند انجام شود.,

سوری خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مصرف آب میوه در دوران بیماری کرونا برای سلامتی و بهبود افراد بیمار موثر است در تلاش هستیم با نیروهای خانه و شهرداری هر روز آب میوه را به دست این بیماران برسانیم.

,

وی یادآور شد: کمیته مبارزه با کرونا ویروس در اطلاعیه‌ای از مردم شهرستان نهاوند درخواست دارد به منظور حفظ سلامتی خود، اعضای خانواده و دیگر شهروندان، از تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

,

مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند تاکید کرد: مردم از اموری همچون خارج شدن از منزل، دید و بازدید، مراسمات ختم و عروسی، مسافرت و رفتن به آرایشگاه ها، رستوران ها و هتل ها به صورت جدی اجتناب کنند.

, مسئول کمیته خانه و شهرداری شهرستان نهاوند,  تاکید کرد: مردم از اموری همچون خارج شدن از منزل، دید و بازدید، مراسمات ختم و عروسی، مسافرت و رفتن به آرایشگاه ها، رستوران ها و هتل ها به صورت جدی اجتناب کنند.,

سوری اضافه کرد: دو بیمارستان علیمرادیان و شهید قدوسی شهرستان نهاوند به صورت شبانه روزی به بیماران کرونایی و مشکوک به کرونا خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه می دهد.

,

انتهای پیام/

]
علیرضا سوری از آماده سازی ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در نهاوند خبر داد و گفت: آماده سازی مواد اولیه و پخش دو هزار ماسک در روز در شهرستان نهاوند در حال انجام است.