۳۰۰۰ بسیجی در قالب گروه های جهادی سازماندهی شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان قرارگاه پدافند زیستی بسیج برای مقابله با شیوع کورید ۱۹ در استان همدان با ریاست فرماندار و جانشین قرارگاه فرمانده سپاه ناحیه همدان فعالیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این قرارگاه با حضور بسیجیان و گروه های جهادی و اعضای خادم الشهدا در همه زمینه ها اعم از پیشگیری، آموزش، گندزدایی و ضدعفونی فعالیت دارد.

,

محمدرضا سرمدی، معاون فرهنگی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان فعالیت گروه های جهادی را خط مقدم مبازره با کرونا دانست و گفت: گروه های جهادی متشکل از دانشجویان و اعضای بسیج محلات و مردمی که داوطلبانه شرکت کرده اند تشکیل شده و از روز اول در همه حوزه ها پای کار بوده اند.

,

سرمدی با اشاره به فعالیت ۱۵ حوزه بسیج در شهرستان همدان گفت: تمام حوزه ها و پایگاه های بسیج به طور همزمان در رزمایش بزرگ ضدعفونی و گندزدایی شرکت کردند و تمام مناطق شهر و روستاها برای یکبار به طور کامل ضدعفونی شد.

,

وی با تاکید بر نقش پررنگ جهادگران در مقابله با شیوع کرونا گفت: حضور جهادگران در سطح شهر و حاشیه ها برای همه قابل لمس است چرا که شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند.

,

مسئول اردویی سپاه انصار الحسین (ع) همدان نیز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: مرکز آموزش امام رضا (ع) برای تربیت پرستاران و کمک به کادر درمان در شرایط حاد فعال شده است و هم اکنون ۱۰۰ بسیجی از اقشار مختلف در یک دوره آموزشی ۷ روزه شرکت کرده اند و در نهایت به بیمارستان‌های مورد نیاز اعزام می شوند.

,

مهدی بابائی فر با اشاره به اینکه اردوهای جهادی و بسیجیان در شهرستانهای خود خدمات ارائه می دهند گفت: به غیر از تعداد کمی از پرستاران و پزشکان که به  بیمارستان بقیه الله تهران اعزام شده اند مابقی در شهر محل سکونت خدمت رسانی می کنند.

,

وی نقش گروه های خادم الشهدا را در مبارزه با کرونا موثر دانست و افزود: اعضای خادم الشهدا در کنار گروه های جهادی در تمام استان‌ها و سراسر کشور نیرویی مضاعف برای جهادگران هستند.

,

گفتنی است سه هزار بسیجی در سطح استان همدان در قالب گروه های جهادی در تمام سطح شهر و روستاهای همدان از روزهای اول شیوع کرونا مشغول خدمت رسانی هستند.

,

انتهای پیام/

]
علی سرمدی از ساماندهی ۳۰۰۰ بسیجی در قالب گروه های جهادی برای مبارزه با کورید ۱۹ در شهرستان همدان خبر داد.