روزانه ۲۵ هزار عدد ماسک در خراسان‌جنوبی تولید می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، غلامرضا آهنی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جلسه هم اندیشی و برنامه‌ریزی معاونت غذا ودارو با تولید کنندگان ماسک استان خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: باید در این برهه از زمان که کشور نیاز به وسایل حفاظت فردی دارد تلاش کنیم که حداقل به صورت استانی به خود کفایی برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: ماسک‌های تولیدی در سطح استان باید ضمن رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت مردم از کیفیت مطلوب و حداقل استانداردهای لازم برخوردار باشد.
,
 
,
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: معاونت غذا و دارو آماده هرگونه همکاری و تعامل و مشاوره به متقاضیان و تولید کنندگان وسایل حفاظت فردی است.
,
 
,
10 واحد تولیدی  ماسک دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی
, 10 واحد تولیدی  ماسک دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی, 10 واحد تولیدی  ماسک دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی,
 
,
آهنی عنوان کرد: تاکنون ۱۰ واحد تولیدی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مجوز تولید ماسک دریافت کرده‌اند که با توجه به اظهارات تولیدکنندگان روزانه حداقل ۲۵ هزار عدد ماسک تولید و پس از قرنطینه گذاری از چند روز آینده از طریق داروخانه ها و سایر مراکز معتبر عرضه خواهند کرد.
,
 
,
وی اظهار کرد: با تجهیز دو کارگاه تولیدی استان به ماشین آلات و تجهیزات تولیدی ظرفیت تولید ماسک این کارگاه‌ها در صورت تامین مواد اولیه به روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک خواهد رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
آهنی از تولید متوسط روزانه ۲۵ هزار عدد ماسک سه لایه توسط تولید کنندگان استان خراسان‌جنوبی خبر داد که از چند روز آینده عرضه خواهند شد.