سردار شهید سلگی تا آخرین لحظات عمر پای آرمان‌های انقلاب ایستاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه حاج میرزا سلگی پشت و پناه جریان انقلاب اسلامی در استان همدان بودند، افزود:حضور و نظارت جدی و جریان ساز ایشان در اتفاقات و رویدادهای مهم کشور در بین نیروهای مردمی و جهادی یک نقطه اتکاء بسیار مهم برای روای کتاب آب هرگز نمی‌میرد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با بیان اینکه سردار سلگی تا آخرین لحظه در مسیر انقلاب اسلامی ایستادگی کرد، افزود: یکی از افتخارات بنده این است که در تودیع و معارفه با ریاست محترم تبلیغات اسلامی به دیدار این یادگار سرافراز دوران دفاع مقدس رفتیم.

,

 نظیری با اشاره به تلاش‌های حاج میرزا سلگی در ایام انتخابات و سایر زمانهای حساس برای ایجاد شور و شعور انقلابی اضافه کرد: هرگاه در مسائل کاری و اجرایی مشکلی پیش می آمد ایشان با نصایح و راهنمایی ها سعی در حل مسائل داشتند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان میرزا سلگی پناهگاه تمام نیروهای انقلابی استان برشمرد و خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس را باید لحظه های سرنوشت این ملت دانست که سردار شهید سلگی مانند یک ستاره در چنین لحظاتی درخشیدند.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه سردار شهید سلگی تا آخرین لحظه در مسیر انقلاب اسلامی ایستادگی کرد، گفت: یکی از افتخارات بنده این است که در تودیع و معارفه با ریاست محترم تبلیغات اسلامی به دیدار این یادگار سرافراز دوران دفاع مقدس رفتیم.