ورود جدی حوزه علمیه یزد برای مقابله با کرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی قره چاهی در گفت‌وگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اقدامات روحانیون و طلاب استان یزد در زمان شیوع بیماری کرونا در یزد گفت: مدیریت حوزه‌های علمیه با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، برنامه‌ریزی‌هایی را جهت حضور فعال روحانیون و طلاب در میدان مبارزه با این بیماری طرح‌ریزی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا،,

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد با بیان اینکه در روزهای ابتدایی ورود این بیماری به استان، کارگروهی در مدرسه علمیه کاظمیه یزد تشکیل شد اضافه کرد: بیش از 200 نفر از طلاب استان یزد برای انجام فعالیت در قسمت‌های مختلف مبارزه با بیماری کرونا اعلام آمادگی کردند.

,

وی بسته‌بندی مواد ضدعفونی کننده توسط روحانیون و طلاب را یکی از اقدامات صورت در یزد اشاره کرد و افزود: 18 هزار مواد ضدعفونی، 12 هزار دستکش و ماسک شب‌ها به همت روحانیون و طلاب در محلات مختلف یزد توزیع شد.

,

قره چاهی از دیگر اقدامات روحانیون و طلاب یزد را ضدعفونی کردن معابر سطح شهر اعلام و عنوان کرد: روحانیون و طلاب در هر کدام از این مراحل به صورت داوطلبانه و با روحیه جهادی شرکت کردند.

,

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات طلاب یزد حضور هشت نفره در دو شیفت صبح و عصر در بیمارستان است که کارهای خدماتی و تبلیغی را در دستور کار خود دارند.

,

وی با بیان اینکه بسته های فرهنگی نیز در این ایام بین مردم توزیع شد گفت: دعای هفتم صحیفه سجادیه از جمله این بسته های فرهنگی بود که توسط روحانیون و طلاب بین مردم توزیع شد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
قره چاهی با اشاره به ورود جدی حوزه علمیه یزد برای مقابله با کرونا گفت: روحانیون یزدی با حضور فعال خود در بیمارستان‌ها به انجام کارهای تبلیغی و خدماتی می‌پردازند.