راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان "شاد" به تأخیر افتاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش آموزان و حصول اطمینان از امن بودن بستر ارتباطی این شبکه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این اطلاعیه با اشاره راه اندازی آزمایشی شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) در هفته‌های گذشته آمده است، به دلیل تاکید وزارت آموزش و پرورش بر صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش آموزان و امن بودن بستر ارتباطی بین معلمان و دانش آموزان در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد)، این کار نیاز به زمان بیشتر برای بررسی فنی و کسب اطمینان لازم را دارد.

,

بنابراین وزارت آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اهمیت راه اندازی چنین بستری برای برقراری ارتباط مجازی بین دانش آموزان و معلمان، زمان راه اندازی این شبکه تا حصول اطمینان از شروط بالا به تعویق می افتد.

,

خاطر نشان می‌سازد تمام دستورالعمل های ارسالی از سوی معاونت‌های آموزشی در مورد این شبکه پابرجا است و زمان ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان به این بستر ارتباطی در روزهای آینده اعلام می‌شود.

,

انتهای پیام/ط

]
وزارت آموزش وپرورش از به تعویق افتادن راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان "شاد" به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان خبر داد.