افزایش چشمگیر تعداد تماس‌های کرمانشاهی‌ها با سامانه ۱۱۵
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: به منظور انتقال بیماران مبتلا به کویید ۱۹ در شهرستان کرمانشاه چهار دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در آماده باش کامل به سر می‌برد و همچنین در سطح هر یک از شهرستان‌های استان یک دستگاه آمبولانس ویژه انتقال این بیماران به کار گرفته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی با بیان اینکه به تمامی پرسنل مستقر در آمبولانس برای انجام هر مأموریت کیت حفاظت فردی داده می‌شود، افزود: این آمبولانس‌ها تنها مخصوص انتقال بیماران مشکوک یا مبتلا به کویید ۱۹ هستند و پس از انجام هر مأموریت گندزدایی و لباس‌های حفاظتی پرسنل نیز تعویض می‌شود.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: آمبولانس‌ها تنها برای انتقال بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا اختصاص داده شده و مانع از انتقال ویروس توسط می‌شود.

,

مدرسی بیان داشت: در حال حاضر تمام مراکز اورژانس بیمارستان‌های استان در آماده باش کامل به سر می‌برد و ما در وضعیت قرمز قرار داریم.

,

این مسئول از افزایش چشمگیر شمار تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۱۵ خبر داد و عنوان کرد: این موضوع با توجه به شیوع ویروس کرونا طبیعی است با این حال از مردم تقاضا می‌شود برای دریافت مشاوره با سامانه ۴۰۳۰ تماس برقرار کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: بیشتر افرادی که با سامانه ۱۱۵ تماس می‌گیرند نیاز به اعزام اورژانسی آمبولانس ندارند در حالی که این سامانه تنها برای بیماران بدحال که دارای علائم تنگی نفس، سرفه خشک و تب بالا هستند باید به کار گیری شود.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: تمام نیروهای ستادی و عملیاتی این مرکز برای خدمات رسانی به مردم در شرایط فعلی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

,

انتهای پیام/

]
صائب مدرسی از افزایش چشمگیر تعداد تماس‌های کرمانشاهی‌ها با سامانه ۱۱۵ خبر داد.