خدمت‌رسانی فرهنگیان بسیجی کرمانشاهی در مقابله با کرونا با ۵۰ تیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صلاح الدین قره تپه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: مقام معظم رهبری در اهمیت قشر فرهنگیان فرمودند، در واقع پایه ریز تمدن نوین اسلامی شما هستید، این فرموده نشان از نقش مهم و تأثیر گذاری معلم در جامعه ما دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه افزود: فرهنگیان بسیجی استان نیز همچون دیگر اقشار در مقابله با ویروس کرونا نقش بی بدلیلی را ایفا می‌کنند و با شور و اشتیاق تلاش جهادی انجام می‌دهند تا چراغ علم را روشن نگه دارند.

,

وی بیان داشت: فرهنگیان در این ایام با فعالیت در پیام رسان های مختلف، آموزش دانش آموزان را به پیش می‌برند و این نشان از جهادی و بسیجی بودن معلمان است زیرا که بسیجی فقط به معنای داشتن پرونده بسیجی نیست و اگر یک حرکت بسیجی و انقلابی انجام شود آن فرد بسیجی محسوب می‌شود.

,

قره تپه خاطرنشان کرد: نقش بی بدلیلی که فرهنگیان در بحث روشنگری و آگاه سازی در جامعه دارد قابل ستایش است و در این راستا بسیج فرهنگیان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

,

این مسئول عنوان کرد: بسیج فرهنگیان با همکاری آموزش و پرورش فعالیت‌های خوبی را در سطح شهرستان‌ها انجام می‌دهد.

,

فعالیت ۴ کانون بسیج فرهنگیان در شهر کرمانشاه

, فعالیت ۴ کانون بسیج فرهنگیان در شهر کرمانشاه,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه ادامه داد: چهار کانون بسیج فرهنگیان در سطح شهر کرمانشاه فعالیت می‌کنند و در هر شهرستان نیز یک کانون بسیج فرهنگیان فعالیت دارد.

,

این مسئول افزود: این کانون‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش کارهای خوبی را در این ایام انجام داده است، ارسال پیامک‌های بهداشتی و آگاه سازی برای فرهنگیان در سطح استان و تشکیل قرارگاه فضای مجازی در شهرستان کنگاور توسط کانون بسیج این شهرستان صورت گرفته است.

,

وی در ادامه گفت: پوسترهایی در جهت آگاه سازی مردم از ویروس کرونا فرهنگیان بسیجی و هنرمند تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است و تأثیر خوبی در جامعه نسبت به شناخت مردم از ویروس کرونا داشته است.

,

قره تپه بیان داشت: علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی مدارس و فضاهای آموزشی توسط فرهنگیان، بخش‌هایی از سایر ادارات و نهادهای شهرستان‌ها توسط فرهنگیان گندزدایی و ضدعفونی شده است.

,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه عنوان کرد: بیش از ۵۰ تیم چهار نفره فرهنگیان در اختیار نواحی مقاومت قرار گرفتند برای کمک به ضدعفونی و گندزدایی در سطح شهرستان‌ها انجام شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: توزیع بروشور و تراکت در سطح شهرستان‌ها و مناطق، فعال کردن هسته‌های مشاوره برای فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های آنان در جهت آگاه سازی توسط کانون بسیج فرهنگیان انجام شده است.

,

تولید بیش از ۵ هزار ماسک در کارگاه‌ها

, تولید بیش از ۵ هزار ماسک در کارگاه‌ها,

وی از تولید ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی خبر داد و گفت: کانون بسیجیان فرهنگیان ناحیه دو کرمانشاه با همکاری اداره آموزش و پرورش توسط فرهنگیان بسیجی سه هنرستان را که دارای کارگاه خیاطی است فعال کردند.

,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۵۰۰۰ ماسک در این کارگاه‌ها تولید شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

,

این مسئول بیان داشت: علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در شهرستان روانسر، نقاهتگاهی توسط بسیج فرهنگیان کنگاور با ظرفیت ۳۰۰ نفر راه اندازی شده است.

,

وی گفت: همه این تلاش‌ها با همکاری مجموعه آموزش و پرورش استان انجام شده که جا دارد همین جا از تلاش‌های همه عزیزان فرهنگی، مدیرکل استان، رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و همه فرهنگیان بسیجی تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
قره تپه از خدمت‌رسانی فرهنگیان بسیجی کرمانشاهی در مقابله با کرونا با ۵۰ تیم در این استان خبر داد.