تولید و توزیع ۳۰۰ هزار ماسک در ایلام/ حضور 4700 نیروی بسیجی در طرح بزرگ غربالگری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، این روزها سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در همان روزهای نخست شیوع این بیماری در استان آستین ها را بالا زد و از همه توان خود برای مهار این ویروس استفاده کرده است.

,

یکی از مهمترین عملیات های اجرا شده در این روزها توسط سپاه و بسیج در ایلام اجرای عملیات بیولوژیک نه تنها در مرکز استان بلکه در سطح شهرستان ها بوده است.

,

سپاه حتی در ایجاد کارگاه های تولیدی ماسک این روزها پیشگام بوده و فعال است و چند کارگاه را راه اندازی کرده است.

,

توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در بین مناطق آسیب پذیر 

, توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در بین مناطق آسیب پذیر , توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در بین مناطق آسیب پذیر ,

سردار"جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در جریان بازدید از گروه‌های جهادی در دره شهر گفت: سپاه امیرالمومنین(ع) استان از ابتدا شیوع بیماری کرونا در کشور با هدف خدمت تمام قد در کنار مردم بوده است.

,

وی افزود: در همین راستا در حوزه‌های خدمات به مردم، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع مواد بهداشتی و گند زدایی معابر اقدامات موثری را انجام دادیم که توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در بین مناطق آسیب پذیر تنها نمونه‌ای کوچک از اقدامات صورت گرفته است.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: با توجه به بیکاری تعداد زیادی از مردم استان به دلیل شیوع کرونا، توزیع بسته‌های خوراکی ۵۰۰ هزارتومانی در کل استان در دستور کار قرار گرفت و در روزهای آینده با برنامه ریزی انجام شده مبلغی بالغ بر چهار میلیارد تومان بسته‌های خوراکی در بین افراد آسیب دیده توزیع خواهد شد.

,

وی بیان داشت: یکی از کارهای مهم و بزرگ، طرح ملی غربالگری بود که سپاه با ۴ هزار و ۷۰۰ نیروی بسیجی در قالب تیم‌های مختلف به کمک علوم پزشکی استان آمد و تاکنون غربالگیری ۹۰ درصدی مردم استان انجام شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
این روزها سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.