شرکت بانوان بسیجی کرمانشاه در طرح جهادی اهدای خون
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته همتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: یکی از دستورات دین مبین اسلام اهتمام به امور مسلمین و کمک به همنوع است و کمک به بیماران نیازمند خون که در بیمارستان‌ها بستری هستند هم از مهمترین کمک‌ها در این خصوص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: با توجه به این تاکیدات، همچنین شیوع بیماری کرونا در کشور که منجر به کاهش اهدای خون شده و بر اساس درخواست سازمان انتقال خون طرح جهادی اهدای خون توسط خواهران بسیجی از امروز در سراسر کشور آغاز شد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح که از امروز آغاز شده به مدت یک هفته ادامه دارد، گفت: بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه همصدا با سایر استانها در این طرح شرکت کردند.

,

همتی یادآور شد: خواهران پاسدار، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج خواهران و بانوان بسیجی در این برنامه شرکت کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم که بانوان بهترین مروجان اهدای خون در خانواده‌ها و جامعه است و خانه‌ای که از نعمت یک مادر یا دختر اهداکننده‌ خون بهره‌مند باشد یک پایگاه ترویج اهدای خون است.

,

این مقام مسئول ادامه داد: بانوان همواره در هر عرصه‌ای ورود کرده‌اند توانسته‌اند در آن حوزه‌ها تحول ایجاد کنند و در این خصوص نیز می‌توانند فرهنگ‌سازی خوبی انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
فرشته همتی گفت: طرح جهادی اهدای خون با همکاری خواهران بسیجی در استان صورت گرفته است.