آماده‌باش یک هزار نیروی بسیج جامعه پزشکی در کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه علاوه بر پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های مدافعان سلامت نسبت به تهیه و تکثیر توصیه‌ها و نکات بهداشتی مورد نظر اساتید گروه عفونی و پخش در شبکه استانی اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی از تهیه و تدوین کلیپ‌های آموزشی در حوزه پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در فضای مجازی خبر داد و افزود: همچنین ۲۸۰ نیروی بسیجی جهت غربالگری سلامت خانواده‌ها به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شدند.

,

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با ۲۳ نفر از پزشکان عمومی و متخصص جهت پاسخگویی به تماس‌های مردمی از طریق سامانه ۴۰۳۰ انجام شده است.

,

توزیع ۲۰۰۰ بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار

, توزیع ۲۰۰۰ بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار,

منصوری گفت: ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در کانون‌های تابعه و مناطق کمتر برخوردار به تعداد ۲۰۰۰ پک توزیع شده است.

,

وی از تشکیل ستاد مقابله با کرونا با محوریت بسیج جامعه پزشکی خبر داد و گفت: اعضای ستاد کرونا را پیشکسوتان، کارکنان، دانشجویان و بسیجیان خارج از مجموعه دانشگاه با توجه به تخصص خود تشکیل می‌دهد.

,

این مسئول تصریح کرد: اردوگاه توحید در قالب نقاهتگاه بیماران کرونایی با ظرفیت ۳۰۰ تخت و قابلیت ارتقا به ۶۰۰ تخت تجهیز و راه اندازی شده است.

,

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از برگزاری جلسه با حضور اساتید گروه عفونی و هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در خصوص انجام فعالیت‌های معنوی و مذهبی در ایام کرونا در بیمارستان‌های درگیر نظیر فارابی و محمد کرمانشاهی خبر داد.

,

وی عنوان کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم برای حضور خادمین آستان قدس در بیمارستان گلستان و فارابی انجام شده است.

,

منصوری از جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه مواد ضدعفونی و توزیع آن در مناطق حاشیه شهر خبر داد و افزود: در مراکز درمانی درگیر بیماری کرونا حضور یافتیم و از مدافعان سلامت تقدیر به عمل آوردیم.

,

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از نصب ۷۰۰ متر بنر با موضوع نکات بهداشتی در سطح شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: تیم‌های بهداشتی نیز جهت آموزش نکات بهداشتی به مناطق حاشیه شهر اعزام شدند.

,

منصوری از حضور تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به منظور گندزدایی مراکز درمانی و ساختمان‌های اداری خبر داد و تصریح کرد: یک هزار نیروی بسیجی در سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه به منظور خدمات رسانی به مردم و بیماران مبتلا به کرونا در آماده باش کامل به سر می‌برند.

,

انتهای پیام/

]
رضا منصوری از آماده باش ۱۰۰۰ نیروی بسیج جامعه پزشکی در این استان خبر داد.