توزیع بیش از یک‌ونیم تن مواد ضدعفونی‌کننده سطح در مناطق محروم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا حیدری مسئول بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: سازمان بسیج اصناف در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقداماتی صورت داده و در اولین گام در بسته‌بندی و توزیع خانه به خانه اقلام بهداشتی با دیگر اقشار بسیج همکاری داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک که با همت گروه‌های جهادی و واحدهای تولیدی خیاطان و پوشاک در سطح استان راه‌اندازی شد، تاکنون با کمک خیّران حدود ۳۰ هزار ماسک و یک‌ونیم تن مواد ضدعفونی‌کننده سطح در مناطق محروم، روستاها و گروهای جهادی توزیع شده است.
,
 
,
مسئول بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تهیه اقلام ضدعفونی و بهداشتی برای اتحادیه‌ها و ضدعفونی واحدهای صنفی و میادین میوه‌وتره‌بار به صورت مستمر از دیگر اقدامات است.
,
 
,
حیدری از توزیع بسته‌های معیشتی میان واحدهای صنفی که بر اثر شیوع کرونا متضرر شدند خبر داد و افزود: تاکنون ۱۰۰ واحد صنفی، بسته‌های معیشتی غذایی و کمک پرداخت اجاره‌بها گرفتند که ارزش ریالی این بسته‌ها ۵۰۰ میلیون ریال است.
,
 
,
وی اظهار کرد: طی فراخوان بسیج اصناف از واحدهای تولید پوشاک و اتحادیه خیاطان برای تولید ماسک و لباس محافظتی، تاکنون بیش از ۵۰ واحد تولیدی اعلام آمادگی کرده و در حال حاضر تعدادی از واحدهای تولیدی خط تولید خود را به دوخت ماسک تخصیص دادند.
,
 
,
رایزنی با مالکان واحدهای صنفی جهت بخشش اجاره‌بهای اسفند و فروردین واحدهای متضرر
,
 
,
مسئول بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تشویق و رایزنی با مالکان واحدهای صنفی جهت بخشش اجاره‌بهای ماه‌های اسفند و فروردین نیز از دیگر اقدامات سازمان بسیج اصناف بوده و خوشبختانه تاکنون تعدادی از مالکان اجاره‌بهای خود را بخشیده‌اند که از این اقدام خداپسندانه و جهادگرانه آن‌ها قدردانی می‌شود.
,
 
,
حیدری افزود: تاکنون کمک‌های خیرخواهانه واحدهای صنفی از جمله اتحادیه میوه‌وتره‌بار در تأمین برخی مایحتاج مراکز درمانی استان و همچنین در بین بیماران و کادر درمانی تهیه و توزیع شده است که جای قدردانی دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حیدری گفت: تاکنون با کمک خیّران حدود ۳۰ هزار ماسک و یک‌ونیم تن مواد ضدعفونی‌کننده سطح در مناطق محروم، روستاها و گروهای جهادی توزیع شده است.