اجرای پروژه آبیاری ۲۰ هکتار نهال کاری سپاه در سنندج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، درختکاری یکی از اقداماتی بود که سپاه بیت المقدس کردستان با همکاری منابع طبیعی و شهرداری سنندج در دستور کار قرار داد تا بتوان فضای سبز این شهر را پیش از پیش تقویت کند و مردم در رفاه و آسایش قرار گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی,

21 اسفند ماه 98، با همکاری سپاه بیت المقدس کردستان و شهردرای سنندج تپه پیر چنار  واقع در حسن آباد کردستان به مساحت 20 هکتار نهال کاری شد.

,

, ,

شرمین شریفی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های در ارتقای رفاه و سلامت جامعه از اولویت‌های سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج است.

, کُردتودی،, کُردتودی،,

, ,

وی تصریح کرد: در همین راستا برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در طول سال انجام می‌شود.

,

وی افزود: به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری سپاه در ۲۰ هکتار از تپه پیر چنار به عنوان یکی از نقاط عملیاتی حدود ۴ هزار نهال کاشته شد.

,

, ,

 رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: بادام تلخ، ارغوان، افرا، زبان گنجشگ و... از گونه‌های کاشته شده در این نقطه بوده است.

,

وی با بیان اینکه قطعا نگهداری از فضاهای سبز از ایجاد آن مهم‌تر است، گفت: آب مورد نیاز برای آبیاری این تپه از آب چشمه روبروی تپه تامین می‌شود.

,

, ,

وی اذعان کرد: برای انتقال آب به این نقطه عملیات لوله‌گذاری با استفاده از ۲ هزار و ۴۰۰ متر لوله ۷۵ میلیمتر ۱۰ بار،۲ هزار و ۴۰۰ متر لوله ۳۲ میلی‌متر ۱۰ بار، ۲۰۰ متر لوله ۶۳ میلی‌متر ۱۰ بار، ۲ عدد پمپ کفکش، ۲ اینچ، ۲۵ عدد رایزر و ۲ عدد منبع ۳۰ متر مکعبی پلی اتلین انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
شرمین شریفی رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای پروژه لوله‌گذاری برای آبیاری ۲۰ هکتار نهال کاری سپاه بیت المقدس کردستان در تپه پیرچنار سنندج خبر داد.