اجرای ۴۰ «سرود انقلابی» در محوطه مجتمع های مسکونی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار  عصر همدان؛ با بیان اینکه در نیمه شعبان برای پویایی و نشاط جامعه آذین بندی فضای بیرونی مساجد انجام می شود، گفت: امروز قبل از اذان مغرب و فردا قبل از اذان ظهر از تریبون مساجد دعای فرج پخش می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , عصر همدان؛, برای پویایی و نشاط جامعه آذین بندی فضای بیرونی مساجد انجام می شود، گفت:,

وی افزود: فردا شب قبل از اذان مغرب مولودی و دعای هفتم صحیفه سجادیه از مساجد محلات پخش و در چند محله نورافشانی را در پشت بام مساجد خواهیم داشت.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای ۴۰ سرود انقلابی در محوطه مجتمع های مسکونی خبر داد و افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی سرودهای انقلابی با موضوع انتظار اجرا می شود.

,

بقایی با اشاره به اینکه امشب بانگ یا مهدی از پشت بام خانه ها توسط مردم به صدا در می آید خاطر نشان کرد: به مناسبت این ایام بسته های حمایتی و غذایی توسط اوقاف و بسیجیان در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

,

وی از پویش سراسری قرائت دعای فرج در شب نیمه شعبان به نیت رفع بلا و مصیبت خبر داد و گفت: فعالان فضای مجازی با دو هشتگ #ادرکنی و #مرا_دریاب در شبکه های اجتماعی مطالب خود را به اشتراک می گذارند.

,

انتهای پیام/

]
علی بقایی با بیان اینکه برنامه های مختلف در مساجد و پایگاه های بسیج بمناسبت نیمه شعبان برگزار می شود، گفت: ۴۰ سرود انقلابی در محوطه مجتمع های مسکونی با رعایت پروتکل های بهداشتی با موضوع انتظار اجرا می شود.