توزیع بسته‌های حمایتی بین اقشار آسیب‌پذیر در پویش "چشمه‌های مهربانی"
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین‌علی علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: مرحله نخست بسته‌های حمایتی ویژه اقشار آسیب پذیر در قرنطینه که از طریق مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان میاندورودی در پویش "چشمه‌های مهربانی " تهیه شد و امروز در بین مردم توزیع شد.

وی بیان کرد: این بسته‌های حمایتی در ۱۴ قلم در قالب بسته غذایی و بسته بهداشتی و شوینده‌ها با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان به ارزش بالغ بر 100 میلیون ریال توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود با تشکر از همه معلمان، دانش آموزان و نگاه مهربان این عزیزان به هم نوعان، خاطرنشان کرد: اگر چه مدارس تعطیل است اما رسالت ما همچنان زنده و پایدار است و آموزش و پرورش علاوه بر رسالت آموزشی و تربیتی یک وظیفه فرهنگی و اجتماعی هم دارد.

علیجانی تصریح کرد: حضور معلمان و مشارکت خالصانه آنان در این حرکت پسندیده، نشان از نقش تربیتی آنان دارد و به نوعی، مهربانی را ترویج و نوع دوستی و محبت را به جامعه یادآور شدند.

وی افزود: مرحله دوم اقلام معیشتی و بهداشتی پویش چشمه‌های مهربانی با ارزش ریالی بیشتر در روزهای آتی آماده توزیع خواهد بود.

علیجانی در پایان گفت: همه اگر متحد و همراه باشیم مطمئنا بر مشکلات پیروز خواهیم شد و این ویروس را شکست خواهیم داد و برای همه مردم به ویژه برای پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و کسانی که در راه پیشگیری و مبارزه با این ویروس تلاش دارند سلامتی و تندرستی را آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
حسین‌علی علیجانی از اجرای مرحله نخست بسته‌های حمایتی ویژه اقشار آسیب پذیر در قرنطینه که از طریق مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان میاندورودی در پویش "چشمه‌های مهربانی " تهیه شد خبر داد.