فعالیت خستگی‌ناپذیر قرارگاه زینبیون طلاب خواهر زنجان برای مقابله با ویروس کرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکیمه اسکندری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فعالیت‌های قرارگاه جهادی زینبیون طلاب خواهر زنجان در 6 کمیته  تغسیل و تکفین، صدای سلامت، پشتیبانی، دوخت ماسک، همیاران پرستار، فضای مجازی و رسانه انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: همه کمیته‌ها از طریق راه‌اندازی کانال ویژه قرارگاه در فضای مجازی و رسانه از جمله پیام رسان ایتا و شبکه اجتماعی و اینستاگرام نسبت به عضوگیری اقدام می‌کنند.

,

این مسئول تصریح کرد: کمیته تغسیل از آخرین روزهای اسفند ماه اقدامات تغسیل و تکفین اموات کرونایی را به عهده دارد و طلاب در گروه‌های 4 الی 6 نفره اعزام می‌شوند.

,

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان افزود: کمیته صدای سلامت با اعلام شماره تماس مشاوران زمینه پاسخگویی به سئوالات خانواده‌ها و سئوالات شرعی را فراهم کرده تا آرامش روحی و روانی را به خانواده‌ها هدیه کنند.

,

اسکندری با اشاره به فعالیت کمیته همیاران پرستار، گفت: این کمیته در نظر دارد در صورت اعلام نیاز مراکز درمانی طلاب برای انجام امور فرهنگی در بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌ها حضور یابند.

,

وی گفت: کمیته پویش دوخت ماسک توانسته تا کنون با کمک طلاب، 24 هزار ماسک تنفسی زیر نظر مرکز علوم پزشکی زنجان برای ارائه در بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، مجتمع‌های آپارتمانی آماده سازی کند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: کمیته پشتیبانی نیز با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌‎کند.

,

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از طلاب خواهر جهادی و سایر خواهران شهر داوطلبانه  در این کمیته‌ها فعالیت دارند و تا پایان شکست کرونا این کمیته‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

,

اسکندری افزود: فعالیت خالصانه این گروه نیز توسط مسئولان شهر مورد تحسین و تقدیر قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
حکیمه اسکندری، معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: حوزه علمیه خواهران استان زنجان برای مقابله با ویروس کرونا با تشکیل قرارگاه جهادی زینبیون طلاب خواهر در عرصه حضور دارد.