اگر می خواهید یار مهدی باشید «عجل لولیک الفرج» را از خدا بخواهید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد جوادی، امام جمعه موقت همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن تبریک نیمه شعبان گفت: همه ساله در نیمه شعبان مراسم های بسیار باشکوهی داشتیم و امسال در این وضعیت کرونایی که مردم جهان مبتلا هستند و این فاصله گذاری شدیدقطعا آنچنان مجالسی را کنارهم نمی توانیم داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: پس نصیحت امروز ما این است که باید ازهم فاصله داشته باشیم و درعین حال لازم است که بتوانیم این مراسم معنوی را برگزار کنیم.

,

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: امسال با این گرفتاری بسیار سنگینی که جامعه ما درگیر شده ضمن اینکه باید تمام مسائل بهداشتی و درمانی را رعایت کنیم از سوی دیگر هم از وجود مقدس امام زمان عج هم باید بخواهیم همه مشکلات را از میان بردارد.

,

وی با بیان اینکه مراسمات جشن و مدیحه سرایی ها باید با رعلیت پروتکل بهداشتی برگزار شود گفت: در مساجد جشن و چراغانی هست ولی بدون جمعیت جشن خواهند گرفت.

,

جوادی گفت: باید به این موضوع توجه کنیم که با وجود این فاصله های اجتماعی پیوندها قلبی بین ما و همچنین بین ما و ولی عصر(عج) محکم تر از سالهای قبل باید باشد وهرکسی سعی کند به تنهایی اعمال نیمه شعبان را انجام دهد .

,

وی اظهار کرد: ما وجود مقدس حضرت صاحب الامر را منجی بشر و نجات بخش بشریت می دانیم و لذا اگر بخواهیم در کنار او باشیم یکی از کارهایی که باید بکنیم این است که "عجل علی ولیک الفرج" را از خدا بخواهیم.

,

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: اگر آن وجود مقدس با آن دعای ما بیاید یک قدم او تمام این مسائل را از میان برمی دارد و نه فقط مومنین بلکه بشریت و همه مستضعفین از این گرفتاری ها نجات پیدا می کنند.

,

وی تاکید کرد: پس یکی از کارهای خوب دعا برای سلامت و بعد از سلامتش دعا برا فرج امام زمان عج  است که همه ما باید انجام دهیم و این دعا سبب می شود فرجش نزدیک و با فرج او هم همه این مشکلات از میان برداشته شود.

,

جوادی با تاکید بر ضرورت شناخت امام زمان عج گفت: دعا لازم است اما ما پیش از اینکه دعا کنیم باید شناخت کامل از این حضرت داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: شناختی اگر داشته باشیم و این شناخت به حد کمال برسد اول به شناخت مهدوی رسیدیم و اگر درست حضرت را شناختیم یاور مهدی خواهیم شد و اگر یاور مهدی شدیم انشالله به مساله دیگر با مهدی خواهیم شد، خواهیم رسید.

,

امام جمعه موقت همدان افزود: شناخت مهدی، یاور بودن برای مهدی و با مهدی بودن بسیار مهم است، زیرا اگرشناخت نداشتم باورنخواهم داشت و اگر باور نداشتم قطعا یاور نخواهم شد.

,

وی در پایان تاکید کرد: لذا از خداوند می خواهم شناخت ما از امام زمان عج را روز افزون کند تا بتوانیم یاورش باشیم.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام محمد جوادی گفت: ما وجود مقدس حضرت صاحب الامر را منجی بشر و نجات بخش بشریت می دانیم و لذا اگر بخواهیم در کنار او باشیم یکی از کارهایی که باید بکنیم این است که “عجل علی ولیک الفرج” را از خدا بخواهیم.