آغاز مرحله اول رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری رزمایش سراسری کمک مومنانه از روز گذشته توسط سپاه استان زنجان آغاز شده است، در این رزمایش به خانواده‌های نیازمند و مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا کمک‌رسانی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: کمک‌رسانی به این اقشار از جامعه در قالب بسته‌های غذایی خواهد بود که این طرح در سطح شهرستانها با کمک و پتانسیل بسیج  و گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم در حال اجرا است.

,

رئیس بسیج سازدگی استان زنجان تاکید کرد: امیدواریم به همت و همبستگی و با اتحاد و انسجام بتوانیم در کمک به اقشار آسیب دیده جامعه گامی مهم و موثری در سطح استان زنجان برداریم.

,

وی عنوان کرد: در این رزمایش از ظرفیت نهاد‌ها٬ دستگاه‌های دولتی مجامع خیرین و سازمان‌های مردم نهاد استفاده خواهد شد و هر کسی هم بخواهد می‌تواند در این کار خیر مشارکت داشته باشد و از افراد خیر برای مشارکت در این رزمایش دعوت می‌شود.

,

امندی عنوان کرد: در این رزمایش همچنین از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق مختلف استان٬ حلقه‌های صالحین٬ گردان‌های بیت‌المقدس٬ گردان‌های عاشورا٬ خادمین راهیان نور٬ هیآت مذهبی٬ بسیج دانش آموزی٬ دفاتر بسیج دانشجویی و کانون‌های بسیج اقشار نیز استفاده خواهد شد.

,

وی بیان کرد: هدف ما این است که این رزمایش با اتحاد و همدلی به صورت منسجم در سراسر استان زنجان برگزار شود تا شاهد تاثیرات مثبت آن در جامعه باشیم و اقلام تهیه شده را نیز بتوانیم به دست افراد نیازمند واقعی برسانیم.

,

رئیس بسیج سازدگی استان زنجان با تاکید براینکه مرحله اول این رزمایش تا پایان عید سعید فطر ادامه خواهد بود افزود: بعد از عید سعید فطر مرحله دوم این رزمایش در سطح استان آغاز می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
امندی رئیس بسیج سازدگی استان زنجان از آغاز مرحله اول رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان زنجان گفت: مرحله دوم این رزمایش بعد از عید سعید فطر آغاز می‌شود.