تملک 80 درصد زمین های پروژه 45 متری شرف آباد یاسوج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس پروژه 45 متری شرف آباد برای اتصال جاده یاسوج – اصفهان به بلوار مقاومت و امتداد آن به پل سوم بشار و جاده مختار یکی از پروژه های مهم و راهبردی شهر یاسوج است که می تواند گره گشای بار ترافیکی پایتخت طبیعت ایران باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در بازدید میدانی شهردار یاسوج و معاونین وی از این پروژه آخرین وضعیت این پروژه بررسی شد.

,

فرزاد پور ابراهیمی مدیر این پروژه گفت:80 درصد تملک زمین ها انجام شده است که اگر بخواهیم آن را به متر مربع حساب کنیم تفریبا225هزار متر مربع کار تملکی با صاحبان زمینها انجام شده است و برای 20درصد دیگر نیز با صاحبان زمین ها در حال رایزنی هستیم.

,

وی گفت:در حال حاضر در بخش هایی از این پروژه به طول 1000متر جدول گذاری انجام و زیر سازی شده است وآماده بیس و آسفالت است که به همین خاطر از ادارات آب، گاز و مخابرات نیز استعلام گرفته شده است که قبل از شروع آسفالت ریزی کارهای لوله گذاری و انشعابات را انجام دهند تا نیازی به حفاری مجدد نباشد.

,

پور ابراهیمی افزود: در حال حاضر تمام دستگاه هایی که در این پروژه باید مشغول فعالیت شوند ساماندهی شده اند و از امروز عملیات این پروژه انجام می شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
پور ابراهیمی گفت: 80 درصد تملک زمین ها انجام شده است که اگر بخواهیم آن را به متر مربع حساب کنیم تفریبا225هزار متر مربع کار تملکی با صاحبان زمینها انجام شده است