ریل گذاری اقتصاد کشور متناسب با واقعیت ها وظیفه اصلی مجلس یازدهم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، پرویز اوسطی منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم امروز و در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که اولویت های اصلی مجلس یازدهم چه باید باشد اظهار داشت: ریل گذاری اقتصاد کشور متناسب با واقعیت های موجود با آسیب شناسی از روند گذشته یکی از مسائل مهمی است که در مجلس یازدهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی،,

وی افزود: شناخت کامل از حوزه و عرصه و اندازه مسائل و مشکلات اقتصاد کشور و تدوین نظام مسائل اقتصادی بر اساس اولویت ها ذیل سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و با توجه به شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر مسائلی است که زمینه ساز تحقق رشد و توسعه کشور خواهد بود.

,

به گفته اوسطی رسیدگی فوری به معیشت و سفره مردم باید در دستور کار مجلس قرار داشته باشد چرا که قدرت اقتصادی بخش عمده ای از جامعه کاسته شده و درآمد آنان پاسخگوی شرایط تورمی موجود نیست.

,

وی در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه تحقق کارامدی در حوزه مدیریتی و اجرایی با تقویت بعد نظارتی مجلس قابل اجرا می باشد افزود: مبارزه قاطع و نظام مند با فساد و کج رویها و انحرافات موجود در همه سطوح و لایه های آن ضروری است.

,

وی در پایان با تاکید بر اجرای الگوی ایرانی اسلامی توسعه و پیشرفت گفت: دگر سازی و تمایز بخشی در الگوی توسعه کشور پس از ابلاغ الگوی ایرانی اسلامی توسعه و پیشرفت قابل اجرا خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم، گفت: ریل گذاری اقتصاد کشور متناسب با واقعیت های موجود با آسیب شناسی از روند گذشته یکی از مسائل مهمی است که در مجلس یازدهم باید مورد توجه قرار بگیرد.