توزیع 60 هزار بسته غذایی از امروز تا نیمه ماه رمضان در سراسر استان اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا عضر امروز در حاشیه رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه بیان کرد: از مجموعه کادر درمانی اصفهان که از ابتدا شیوع بیماری کرونا فعالیت می کنند و همچنین از مردم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و همچنین از کلیه کسانی که در این زمینه تلاش کردند تشکر می کنم؛ امیدواریم در آینده ای نزدیک با رعایت دستورات بهداتشی شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: به واسطه بیماری کرونا مردم معیشت و زندگیشان دچار مشکل شد؛ روز نیمه شعبان همراه با سخنرانی و بیانات مقام معطم رهبری دعوت کردند که چه خوب است که رزمایشی تحت عنوان مواسات و کمک مؤمنانه صورت گیرد.

,

وی گفت: از همان زمان با کمک اقشار مختلف اصفهان، مسئولان، خیران و همه آحاد و قشرهای مختلف که خود آسیب دیده بودند اما پای کار آمدند؛ مقدمات این رزمایش شکل گرفت.

,

سردار فدا خاطر نشان کرد: تا به امروز ۱۲۰ هزار بسته غذایی توزیع شده و از امروز تا نیمه ماه رمضان ۶۰ هزار دیگر توزیع خواهد شد و گستره توزیع آن تمام جغرافیای استان را شامل می شود.

,

وی با اشاره به این که این روزها در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم که همه ساله در این ایام ظرفیت نیکوکاری بیشتر می شود اذعان کرد: بانک اطلاعاتی برای این کار تشکیل شده و همه نیازمندان در این سامانه ثبت نام کردند.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد: این بسته های غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی و حبوبات هستند که همه بسته ها به صورت یکنواخت توزیع خواهد شد.

,

سردار فدا در پایان از مردم خواست کمک های غیر نقدی را به هلال احمر، بهزیستی و پایگاه های بسیج تحویل بدهند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه گفت: تا به امروز ۱۲۰ هزار بسته غذایی توزیع شده و از امروز تا نیمه ماه رمضان ۶۰ هزار دیگر توزیع خواهد شد و گستره توزیع آن تمام جغرافیای استان را شامل می شود.