6هزار و 200 گروه جهادی در گلستان به مقابله با کرونا رفتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گلستان ما؛ حسن ملک حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و تاثیرات آن بر زندگی مردم و شرایط عمومی جامعه، بسیج سازندگی ، قرارگاه ستاد مبارزه با ویروس کرونا را تشکیل و بیش از 100 جلسه در سطح ستاد و شهرستان های استان برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی  افزود: برای مقابله و شکست این بیماری سازمان بسیج سازندگی استان 6200 گروه جهادی را با ظرفیت بیش از 37000 جهادگر را بکارگیری کرد.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا تصریح کرد: ضدعفونی و گندزدایی بیش از 100 هزار باب از معابر و اماکن عمومی و مذهبی، مساجد، مدارس و ... از جمله اقدامات این گروه‌های جهادی است که همچنان ادامه دارد.

,

وی یادآورشد:  بسیج سازندگی استان برای تهیه و تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک و گان هم اقدام کرده است،

,

ملک حسینی بیان کرد : 506 کارگاه تولید ماسک در استان فعالسازی شده و تاکنون توانستیم بیش از 650 هزار ماسک  وگان را تولید و توزیع کنیم.

,

وی  گفت : در طی این مدت بیش از 200 هزار بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده و 500 هزار عدد بروشور آموزشی در سطح استان توزیع شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا خاطر نشان کرد :سازمان بسیج سازندگی همانند دیگر بخش های سازمان بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با کرونا ، در کنار مردم شریف و مومن استان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
حسن ملک حسینی گفت: سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان برای مقابله و شکست کرونا 6200 گروه جهادی را با ظرفیت بیش از 37000 جهادگر را بکارگیری کرد.